e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce. Laureatami Konkursu są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce.
„Best adaptation to new digital reality” jest nową kategorią, stworzoną po raz pierwszy w tym roku. Zostaną w niej nagrodzone projekty, które pozytywnie wpływają na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie w czasie pandemii. Aplikacja POLOmarket będzie w niej konkurować z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi projektami e-commerce w Polsce.
POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych, mrożonych oraz regionalnych, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Po uruchomionej jesienią 2020 usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersje e-sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów Klientów.
Poza modułem click&collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja to także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i katalogów.
Laureatów konkursu poznamy na gali e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23 września 2021 w Warszawie. W trakcie gali wyłoniony zostanie również laureat w kategorii „Best in” – podmiot, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu.
Źródło: informacja prasowa