Intermarche kończy pierwszą połowę 2025 roku z 3% wzrostem sprzedaży

Intermarche kończy pierwszą połowę 2025 roku z 3% wzrostem sprzedaży

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć sklepów Intermarche osiągnęła w pierwszym półroczu 2025 wzrost przychodów na poziomie 3% w ujęciu like-for-like. W tym czasie przychody stacji paliw Intermarche rosły w 5,6% tempie. 

Intermarche po pierwszym półroczu 2025

W ramach Grupy Muszkieterów w Polsce działają dwa szyldy – sieć supermarketów spożywczych Intermarche oraz sieć sklepów "dom i ogród" Bricomarche. Obydwie wygenerowały łącznie od stycznia do czerwca 2025 roku obroty na poziomie 5,5 mld zł, co jest wynikiem wyższym o 4,8% względem poprzedniego roku. 

W pierwszym półroczu Intermarche otworzyło dwa nowe sklepy oraz jedną stację paliw w formacie "light" działającą całodobowo w Środzie Śląskiej. Modernizację do formatu Power 2.0 przeszły kolejne trzy placówki w Kostrzynie, Kamiennej Górze i Golubiu Dobrzyniu. Obecnie w tym koncepcie działa 48 sklepów. W drugiej połowie roku planowane są kolejne remodelingi.

Wśród strategicznych projektów zakończono uruchomienie nowego magazynu Intermarché w Panattoni Park Sosnowiec IV. Nowy obiekt znacząco zwiększa moce magazynowe i umożliwia szybszą oraz bardziej niezawodną obsługę sklepów w południowej Polsce. "Otwarcie centrum dystrybucyjnego na południu kraju stanowi kolejny filar naszej strategii logistycznej. To nie tylko wzrost możliwości operacyjnych, ale też realna baza do dalszego rozwoju sieci" – komentuje Adrian Podziemski.

Na koniec czerwca w strukturach Grupy Muszkieterów działało 479 niezależnych przedsiębiorców. 220 z nich było zrzeszonych w ramach Intermarché. Łącznie sieć przekroczyła próg 400 aktywnych punktów handlowych na terenie całej Polski.

Równolegle Grupa rozwijała się pod względem ludzkim. W pierwszej połowie roku do struktur dołączyło 12 nowych przedsiębiorców, zrealizowano 3 sukcesje oraz 5 transakcji sprzedaży sklepów między przedsiębiorcami.  Przydzielono 11 lokalizacji przyszłym właścicielom sklepów.


foto: mat. prasowe

Reklama