Znana przekąskowa marka przechodzi rebranding. "Kompleksowa metamorfoza"

Znana przekąskowa marka przechodzi rebranding. "Kompleksowa metamorfoza"

Marka Lajkonik właśnie pokazała się w zupełnie nowej odsłonie. Zmieniła się szata graficzna opakowań oraz układ typografii. Rebranding pomógł producentowi pokreślić kluczowe wyróżniki jakościowe. Jak opakowania przekąsek od marki Lajkonik wyglądają w 2025 roku?

Nowe opakowania Lajkonik

Lajkonik to marka słonych przekąsek, której historia sięga jeszcze początku minionego stulecia. Najnowsze zmiany w identyfikacji wizualnej miały unowocześnić jej wizerunek wprowadzając nową energię. Jednocześnie jednak – jak podkreśla Aleksandra Janowska-Wojtulewicz z odpowiadającej za rebranding agencji Soul & Mind – firma musiała zachować tożsamość marki. Co się zmieniło?

Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, marka Lajkonik przeszła "kompleksową metamorfozę wizualną". Kluczowe elementy opracowanej identyfikacji to m.in. charakterystyczna żółta apla w dolnej części opakowania, która wzmacnia rozpoznawalność na półce i eksponuje claim "Wypiekane w piecu".

Zmieniono także układ typografii – nazwy produktów zapisano jednolitym krojem, co zwiększyło przejrzystość i uporządkowało komunikację. Dodatkowo pod logotypem pojawił się claim "Legendarny smak", a ikony odpowiedzialności (np. z olejem rzepakowym czy produkt wegański) zostały odpowiednio wyeksponowane.

Nowy branding objął całe portfolio produktowe marki – od klasycznych precelków i paluszków po krakowskie talarki. 


foto: mat. prasowe

Reklama