DHL eCommerce Polska rozwija sieć OOH – przesyłki z Allegro Delivery od teraz także w Żabce

DHL eCommerce Polska rozwija sieć OOH – przesyłki z Allegro Delivery od teraz także w&nbspŻabce

DHL eCommerce Polska umacnia swoją pozycję w dostawach out-of-home (OOH). Punkty DHL, rozlokowane w sklepach Żabka, oficjalnie dołączyły do programu Allegro Delivery.

To efekt konsekwentnej rozbudowy przez firmę największej w Europie sieci OOH, oferującej wygodne rozwiązania dostaw dla sektora e-commerce.

Strategiczne partnerstwo DHL z Żabką

Klienci Allegro zyskują dostęp do punktów DHL w sieci Żabka w ramach Allegro Delivery w sposób prosty i intuicyjny – wystarczy wybrać najbliższy punkt odbioru DHL w aplikacji lub na stronie Allegro.

Sklepy Żabka, czynne przez cały tydzień, gwarantują maksymalną elastyczność i dopasowanie do codziennego rytmu zakupów.

Konsekwentnie budowana sieć OOH oraz strategiczne partnerstwa są naszą odpowiedzią na oczekiwania rynku. Polacy cenią wygodę i elastyczność. Preferują odbiór paczek w punktach po drodze – wracając z pracy czy robiąc zakupy.

Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska

DHL buduje największą sieć OOH w Europie

W skali kraju, DHL eCommerce Polska oferuje już blisko 22 000 punktów nadań i odbioru (w tym automaty paczkowe, sklepy oraz punkty partnerskie).

Na poziomie europejskim DHL dysponuje ponad 150 000 punktów OOH. To największa sieć wśród operatorów logistycznych w Europie i dowód na międzynarodową skalowalność usług DHL.

Rozwój sieci punktów odbioru nie jest przypadkowy – to świadoma strategia DHL eCommerce Polska, której celem jest maksymalne uproszczenie procesu dostawy i uczynienie go jak najbardziej dopasowanym do codziennego stylu życia klientów.

Inwestycje firmy i partnerstwa, takie jak z siecią Żabka czy Allegro Delivery, mają jeden nadrzędny cel: poprawiać doświadczenie zakupowe milionów użytkowników e-commerce w Polsce.

Polska wyróżnia się pod względem odbiorów OOH

Jak pokazuje najnowszy raport DHL „E-commerce Trends 2025”, Polska pozostaje jednym z globalnych fenomenów w kontekście odbiorów OOH.

56% Polaków preferuje odbiór przesyłek w automatach paczkowych, a 81% konsumentów deklaruje, że rezygnuje z zakupu, jeśli nie ma wygodnej opcji dostawy i zwrotu paczki.

Polacy znacznie częściej niż klienci w innych krajach korzystają z rozwiązań „przy okazji” – jak parcel shopy, sklepy convenience czy automaty.

Z kolei 79% europejskich klientów wybiera dziś zwroty w punktach OOH – co pokazuje, że elastyczność i wygoda stają się nowym standardem e-commerce.


źródło: mat. prasowe
 

Reklama