DHL eCommerce Polska umacnia swoją pozycję w dostawach out-of-home (OOH). Punkty DHL, rozlokowane w sklepach Żabka, oficjalnie dołączyły do programu Allegro Delivery.
To efekt konsekwentnej rozbudowy przez firmę największej w Europie sieci OOH, oferującej wygodne rozwiązania dostaw dla sektora e-commerce.
Strategiczne partnerstwo DHL z Żabką
Klienci Allegro zyskują dostęp do punktów DHL w sieci Żabka w ramach Allegro Delivery w sposób prosty i intuicyjny – wystarczy wybrać najbliższy punkt odbioru DHL w aplikacji lub na stronie Allegro.
Sklepy Żabka, czynne przez cały tydzień, gwarantują maksymalną elastyczność i dopasowanie do codziennego rytmu zakupów.
Konsekwentnie budowana sieć OOH oraz strategiczne partnerstwa są naszą odpowiedzią na oczekiwania rynku. Polacy cenią wygodę i elastyczność. Preferują odbiór paczek w punktach po drodze – wracając z pracy czy robiąc zakupy.
DHL buduje największą sieć OOH w Europie
W skali kraju, DHL eCommerce Polska oferuje już blisko 22 000 punktów nadań i odbioru (w tym automaty paczkowe, sklepy oraz punkty partnerskie).
Na poziomie europejskim DHL dysponuje ponad 150 000 punktów OOH. To największa sieć wśród operatorów logistycznych w Europie i dowód na międzynarodową skalowalność usług DHL.
Rozwój sieci punktów odbioru nie jest przypadkowy – to świadoma strategia DHL eCommerce Polska, której celem jest maksymalne uproszczenie procesu dostawy i uczynienie go jak najbardziej dopasowanym do codziennego stylu życia klientów.
Inwestycje firmy i partnerstwa, takie jak z siecią Żabka czy Allegro Delivery, mają jeden nadrzędny cel: poprawiać doświadczenie zakupowe milionów użytkowników e-commerce w Polsce.
Polska wyróżnia się pod względem odbiorów OOH
Jak pokazuje najnowszy raport DHL „E-commerce Trends 2025”, Polska pozostaje jednym z globalnych fenomenów w kontekście odbiorów OOH.
Aż 56% Polaków preferuje odbiór przesyłek w automatach paczkowych, a 81% konsumentów deklaruje, że rezygnuje z zakupu, jeśli nie ma wygodnej opcji dostawy i zwrotu paczki.
Polacy znacznie częściej niż klienci w innych krajach korzystają z rozwiązań „przy okazji” – jak parcel shopy, sklepy convenience czy automaty.
Z kolei 79% europejskich klientów wybiera dziś zwroty w punktach OOH – co pokazuje, że elastyczność i wygoda stają się nowym standardem e-commerce.
źródło: mat. prasowe