North Coast, firma zajmująca się importem produktów kuchni śródziemnomorskiej w Polsce, ogłasza start nietypowego projektu – ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest znalezienie nowej „twarzy” marki w social mediach. Firma zaprasza wszystkich miłośników gotowania i mediów społecznościowych do rywalizacji o wyjątkową szansę współtworzenia wizerunku North Coast w kanałach cyfrowych.
Nowa „twarz” social mediów North Coast będzie współtworzyć profile marki, prezentując przepisy, kulinarne inspiracje, materiały wideo i lifestyle’owe formaty promujące śródziemnomorski styl życia. To wyjątkowa szansa dla osób, które marzą o karierze twórcy kulinarnego i chcą profesjonalnie rozwijać swoją obecność w internecie.
Chcemy nieco odświeżyć nasze podejście do obecności w social mediach, które stają się jednym z kluczowych filarów naszego nowego planu na marketing marki. Poszukujemy osoby, która pomoże nam tworzyć szczere, angażujące treści i wspólnie z nami będzie budować społeczność wokół marki North Coast. My zaś ze swojej strony damy wsparcie, wiedzę i przestrzeń do rozwoju. Wspólnie zadbamy o zwiększanie zasięgów, wzmacnianie rozpoznawalności oraz budowanie silnej marki osobistej.
Korzyści wynikające z współpracy
North Coast, zapewni wybranemu twórcy:
- współpracę w oparciu o roczny kontrakt,
- dostęp do profesjonalnych szkoleń i know-how,
- wsparcie zespołu marketingowego,
- możliwość pracy na autentycznych produktach kuchni śródziemnomorskiej,
- aktywną rolę w budowaniu nowej jakości komunikacji marki.
Kto może wziąć udział?
Oferta skierowana jest do każdego, kto czuje pasję do gotowania, zna potencjał social mediów i chce przenieść swoją kulinarną działalność na wyższy poziom – niezależnie od dotychczasowego doświadczenia.
Zgłoszenia
Zgłoszenia przyjmowane są do 31 lipca 2025 r., a szczegóły konkursu oraz regulamin dostępne są na stronie internetowej North Coast S.A.
foto: mat. prasowe North Coast