Do tej pory trzeba było lecieć, żeby tu zjeść. Sieć wychodzi poza lotniska i dworce

Do tej pory trzeba było lecieć, żeby tu zjeść. Sieć wychodzi poza lotniska i dworce

Restauracja Paul do tej pory była dostępna wyłącznie dla osób odwiedzających wybrane dworce i lotniska. Zarządzającą marką firma Lagardère Travel Retail właśnie to zmienia. Pod koniec czerwca w warszawskim Royal Wilanów została otwarta nowa restauracja – pierwsza zlokalizowana poza przestrzeniami lotnisk i dworców. Na tym nie koniec.

Sieć Paul wychodzi na miasto

Otwarcie lokalu w centrum biznesowym Royal Wilanów to część szeroko zakrojonego planu ekspansji marki Paul na rok 2025. Strategia zakłada rozwój sieci o kolejne lokalizacje – zarówno w obrębie strefy travel, jak i poza nią.

Otwarcie restauracji PAUL w Royal Wilanów to ważny krok w rozwoju marki w Polsce. Po latach dynamicznego wzrostu i bardzo dobrych wyników sprzedażowych w lokalizacjach typu travel – szczególnie na Lotnisku Chopina – chcemy oferować wyjątkowe doświadczenie francuskiego bistro także w codziennym, miejskim rytmie. To także ważny krok w budowaniu pozycji Lagardère Travel Retail poza lotniskami i dworcami.

Monika Cholewińska, kierownik ds. brandów licencyjnych

Pod koniec czerwca otwarto kolejny punkt na Lotnisku Chopina – pełnowymiarowy lokal z miejscami siedzącymi, a na początku lipca restauracja PAUL rozpocznie działalność na Dworcu PKP Gdańsk. Po letnich otwarciach marka będzie obecna już w 9 lokalizacjach w Polsce, z czego aż 5 na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Lagardère Travel Retail w Polsce zapowiada dalszy rozwój marki – jesienią planowane jest otwarcie nowego lokalu na Dworcu PKP Warszawa Zachodnia, a równolegle trwają prace nad pozyskaniem atrakcyjnych lokalizacji w kolejnych miastach.

Restauracja Paul na Wilanowie

Nowy lokal PAUL w Royal Wilanów to restauracja zaprojektowana z myślą o lokalnej społeczności – zarówno mieszkańcach, jak i pracownikach pobliskich biur. Wnętrze, jak zawsze w przypadku tej marki, powstało przy współpracy z francuskim biurem projektowym.

Elementy dekoracyjne wyszukiwano na pchlich targach w Paryżu, by odwzorować klimat autentycznego francuskiego bistro. W menu znajdą się kultowe francuskie wypieki i kanapki, aromatyczna kawa, a także śniadania i lunche – wszystko przygotowywane i wypiekane na miejscu, z użyciem składników sprowadzanych z Francji.

PAUL to globalna sieć francuskich piekarni, kawiarni i restauracji z ponad 130-letnią historią i rozpoznawalnym stylem. W Polsce marka zadebiutowała w 2014 roku, tym samym była to jedna z pierwszych umów licencyjnych podpisanych przez Lagardère Travel Retail w Polsce – po McDonald’s.

Obecnie PAUL w Polsce działa w formatach o zróżnicowanym charakterze – od kiosków i wysp sprzedażowych, po pełnowymiarowe restauracje. Kluczową cechą konceptu jest łączenie funkcji piekarni, kawiarni i bistro, z ofertą dopasowaną do różnych potrzeb gości – od szybkiej kawy i wypieku na wynos, po lunch w eleganckim wnętrzu. Marka kładzie nacisk na jakość, autentyczność i świeżość. Wśród bestsellerów znajdują się bagietki, croissanty, a także nieodłączna część francuskich ulic: aromatyczne kawy. 

foto: mat. prasowe 

Reklama