"Skala i zakres zmian w sieci Moje Sklepy jest bezprecedensowa – w zaledwie parę miesięcy zmodernizowaliśmy kilka tysięcy placówek, co nie miało wcześniej miejsca w żadnej sieci franczyzowej w Polsce" – mówi o wdrażanej przez Grupę Eurocash strategii Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie. Od początku 2025 roku firma modernizuje działające w ramach sieci sklepy ABC, Groszek i Euro Sklep. Nowy wygląd zyskało już ponad 3 000 z nich.
Rewolucja w sieci Moje Sklepy. Nowy wygląd sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep
W ramach wdrażanej przez Grupę Eurocash nowej strategii dla sieci partnerskiej Moje Sklepy tysiące placówek zupełnie się zmienia. Sklepy zyskują nowy wygląd. Montowane są w nich ekrany, które zobaczą zarówno klienci w środku placówki, jak i ci przechodzący obok sklepu.
Na nowo zamontowanych ekranach LCD wyświetlane są cyfrowe gazetki dostosowane do formatu sklepu. W dużych lokalnych marketach stawia się na rozbudowaną ofertę promocyjną, obejmującą m.in. produkty świeże i nabiał, natomiast w mniejszych sklepach – na mocną selekcję promocji w kategoriach piw, napojów i przekąsek.
Sieć Moje Sklepy będzie rywalizować z dyskontami?
Grupa Eurocash od początku roku zmodernizowała kilka tysięcy placówek. Jak przyznaje Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie, "skala i zakres zmian w sieci Moje Sklepy jest bezprecedensowa". W ten sposób detalista chce pokazać, że sklepy te mogą realnie konkurować z dyskontami.
Digitalizacja komunikacji to nie tylko odpowiedź na rynkowe trendy – to także sposób, by skuteczniej docierać do konsumentów z atrakcyjną ofertą i zmieniać postrzeganie cenowe lokalnych sklepów. Poprzez ekrany LCD i aplikację Moje Sklepy pokazujemy, że nasze promocje realnie konkurują z ofertą dyskontów. Już teraz widzimy wymierne efekty – przejrzyste witryny, lepsze dopasowanie oferty i wzrost skuteczności promocji, szczególnie w gazetkach. Egzekucja ofert promocyjnych wzrosła w mniejszych sklepach o 20%, a w większych przekracza już 95%.
Aplikacja połączy wszystkie szyldy
Równolegle do prowadzonych modernizacji, Grupa rozwija aplikację mobilną Moje Sklepy przeznaczoną zarówno dla wszystkich sieci działających pod marką parasolową, jak i dla niezależnych sklepów partnerskich. Aplikacja staje się kluczowym narzędziem budowania relacji z konsumentami.
Jak informuje detalista, poza placówkami działającymi pod marką parasolową, do programu lojalnościowego dołączyło już ponad 3200 sklepów niezależnych. Łącznie z ofert dostępnych w aplikacji można korzystać w ponad 8 500 placówkach. Obecnie aplikacja gromadzi 350 tys. użytkowników i ta liczba systematycznie rośnie.
Nowa strategia dla sieci Moje Sklepy to największy w historii Grupy Eurocash projekt modernizacji i cyfryzacji sieci franczyzowych i partnerskich. Jej celem jest umocnienie pozycji sklepów mało i średnio formatowych na konkurencyjnym rynku poprzez lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów, nowoczesną komunikację marketingową i rozwój narzędzi cyfrowych. Grupa Eurocash przeznaczyła na realizację strategii ponad 40 milionów złotych.
foto: mat. prasowe