Eurocash przeprowadza rewolucję w sklepach. "Skala zmian jest bezprecedensowa"

Eurocash przeprowadza rewolucję w sklepach. "Skala zmian jest bezprecedensowa"

"Skala i zakres zmian w sieci Moje Sklepy jest bezprecedensowa – w zaledwie parę miesięcy zmodernizowaliśmy kilka tysięcy placówek, co nie miało wcześniej miejsca w żadnej sieci franczyzowej w Polsce" – mówi o wdrażanej przez Grupę Eurocash strategii Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie. Od początku 2025 roku firma modernizuje działające w ramach sieci sklepy ABC, Groszek i Euro Sklep. Nowy wygląd zyskało już ponad 3 000 z nich. 

Rewolucja w sieci Moje Sklepy. Nowy wygląd sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep

W ramach wdrażanej przez Grupę Eurocash nowej strategii dla sieci partnerskiej Moje Sklepy tysiące placówek zupełnie się zmienia. Sklepy zyskują nowy wygląd. Montowane są w nich ekrany, które zobaczą zarówno klienci w środku placówki, jak i ci przechodzący obok sklepu. 

Na nowo zamontowanych ekranach LCD wyświetlane są cyfrowe gazetki dostosowane do formatu sklepu. W dużych lokalnych marketach stawia się na rozbudowaną ofertę promocyjną, obejmującą m.in. produkty świeże i nabiał, natomiast w mniejszych sklepach – na mocną selekcję promocji w kategoriach piw, napojów i przekąsek.

Sieć Moje Sklepy będzie rywalizować z dyskontami?

Grupa Eurocash od początku roku zmodernizowała kilka tysięcy placówek. Jak przyznaje Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie, "skala i zakres zmian w sieci Moje Sklepy jest bezprecedensowa". W ten sposób detalista chce pokazać, że sklepy te mogą realnie konkurować z dyskontami.

Digitalizacja komunikacji to nie tylko odpowiedź na rynkowe trendy – to także sposób, by skuteczniej docierać do konsumentów z atrakcyjną ofertą i zmieniać postrzeganie cenowe lokalnych sklepów. Poprzez ekrany LCD i aplikację Moje Sklepy pokazujemy, że nasze promocje realnie konkurują z ofertą dyskontów. Już teraz widzimy wymierne efekty – przejrzyste witryny, lepsze dopasowanie oferty i wzrost skuteczności promocji, szczególnie w gazetkach. Egzekucja ofert promocyjnych wzrosła w mniejszych sklepach o 20%, a w większych przekracza już 95%.

Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie

Aplikacja połączy wszystkie szyldy

Równolegle do prowadzonych modernizacji, Grupa rozwija aplikację mobilną Moje Sklepy przeznaczoną zarówno dla wszystkich sieci działających pod marką parasolową, jak i dla niezależnych sklepów partnerskich. Aplikacja staje się kluczowym narzędziem budowania relacji z konsumentami.

Jak informuje detalista, poza placówkami działającymi pod marką parasolową, do programu lojalnościowego dołączyło już ponad 3200 sklepów niezależnych. Łącznie z ofert dostępnych w aplikacji można korzystać w ponad 8 500 placówkach. Obecnie aplikacja gromadzi 350 tys. użytkowników i ta liczba systematycznie rośnie.

Nowa strategia dla sieci Moje Sklepy to największy w historii Grupy Eurocash projekt modernizacji i cyfryzacji sieci franczyzowych i partnerskich. Jej celem jest umocnienie pozycji sklepów mało i średnio formatowych na konkurencyjnym rynku poprzez lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów, nowoczesną komunikację marketingową i rozwój narzędzi cyfrowych. Grupa Eurocash przeznaczyła na realizację strategii ponad 40 milionów złotych. 


foto: mat. prasowe

Reklama