CEDC International aktywizuje konsumentów w sezonie letnim

CEDC International aktywizuje konsumentów w sezonie letnim

CEDC International, producent i dystrybutor marek spirytusowych, uruchomił nową aktywację konsumencką związaną z marką Soplica.  Konkurs związany z kampanią potrwa od 23 czerwca do 27 lipca 2025 roku. Działania przebiegające pod hasłem "Spotkanie w muzycznym składzie" realizowane są za pośrednictwem platformy Instagram.

Marka Soplica organizuje konkurs

Zadaniem uczestników jest kreatywne odpowiedzenie na pytanie: "Gdyby Twoja ekipa była zespołem, jak by się nazywała?", wraz z krótkim uzasadnieniem. Organizator zachęca do wykorzystania wspólnych wspomnień, zabawnych sytuacji czy letnich skojarzeń.

Pełonoletni autorzy najlepszych odpowidzi mogą liczyć na nagrody, takie jak:

  • 5 nagród pieniężnych po 5000 zł,
  • 50 mobilnych głośników JBL Flip 6,
  • zestawy odzieży i akcesoriów.

Ogłoszenie zwycięzców nastąpi do 3 sierpnia 2025 roku. Szczegóły i regulamin dostępne są na profilu marki.


źródło/foto: inf. handlowa

Reklama