Producent Majonezu Kieleckiego odświeża design części produktów. Oto co się zmieniło

Producent Majonezu Kieleckiego odświeża design części produktów. Oto co się zmieniło

Na sklepowych półkach debiutują produkty WSP „Społem” w odświeżonej szacie graficznej.  Zmienione etykiety zyskały: Musztarda Kielecka Delikatesowa, Musztarda Kielecka Grillowa, Ketchup Kielecki Łagodny oraz Pikantny, a także niedawno wprowadzony do oferty Ketchup Kielecki chipotle.

Spójna linia wizualna

Nowy wygląd nawiązuje do stylu serii sosów Food Truck. Ketchupy i musztardy tworzą teraz spójną linię, dzięki czemu prezentują się bardziej jednolicie oraz są łatwiejsze do rozpoznania.

Jak informuje producent, etykiety zostały zaprojektowane tak, aby lepiej odpowiadały aktualnym trendom i oczekiwaniom współczesnych konsumentów. Prosta forma, mocniejsze akcenty i klarowny układ mają przyciągać uwagę, szczególnie przedstawicieli młodszego pokolenia, dla których liczy się nie tylko smak, ale i wizualny aspekt produktu.

Musztardy i ketchupy w nowej odsłonie dostępne są w 500-gramowych butelkach barierowych. 


foto: mat. prasowe

Reklama