Danone wchodzi w nowy segment. Zupełna nowość na półkach

Danone wchodzi w nowy segment. Zupełna nowość na półkach

Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył właśnie Danio Skyr w formie pitnej. Wejście do nowego segmentu to odpowiedź firmy na rosnące potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o włączanie do diety sprawdzonych źródeł białka.

Nowy Danio Skyr jogurt pitny w jednej butelce zawiera 16 gramów tego składnika. Pojawienie się nowego produktu na rynku zapowiada znany i lubiany bohater – Mały Głód.

Danio Skyr w formie pitnej

Nowy pitny Danio Skyr jest dostępny w czterech wariantach smakowych: wanilia, truskawka, owoce leśnie, mango-marakuja. Produkt będący źródłem białka i wapnia został zapakowany w poręczne butelki o gramaturze 270 g.

Produkt może być jednorazowo przechowywany poza lodówką do 4 godzin. Danio Skyr w formie pitne cechuje się beztłuszczowną formułą, stanowiącą bogate źródło wapnia.

Powrót Małego Głoda

Ukłonem w stronę konsumentów jest także obecność na produktach Małego Głoda. Uwielbiany, jednoznacznie kojarzący się z marką bohater, widoczny jest nie tylko na opakowaniach nowych produktów Danio. Gra także pierwsze skrzypce w kampanii promującej wejście Danio Skyr na rynek.

Wsparcie marketingowe obejmie działania outdoorowe, komunikację w social mediach i telewizji, a także aktywności w sklepach.


foto: mat. prasowe

Reklama