Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył właśnie Danio Skyr w formie pitnej. Wejście do nowego segmentu to odpowiedź firmy na rosnące potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o włączanie do diety sprawdzonych źródeł białka.
Nowy Danio Skyr jogurt pitny w jednej butelce zawiera 16 gramów tego składnika. Pojawienie się nowego produktu na rynku zapowiada znany i lubiany bohater – Mały Głód.
Danio Skyr w formie pitnej
Nowy pitny Danio Skyr jest dostępny w czterech wariantach smakowych: wanilia, truskawka, owoce leśnie, mango-marakuja. Produkt będący źródłem białka i wapnia został zapakowany w poręczne butelki o gramaturze 270 g.
Produkt może być jednorazowo przechowywany poza lodówką do 4 godzin. Danio Skyr w formie pitne cechuje się beztłuszczowną formułą, stanowiącą bogate źródło wapnia.
Powrót Małego Głoda
Ukłonem w stronę konsumentów jest także obecność na produktach Małego Głoda. Uwielbiany, jednoznacznie kojarzący się z marką bohater, widoczny jest nie tylko na opakowaniach nowych produktów Danio. Gra także pierwsze skrzypce w kampanii promującej wejście Danio Skyr na rynek.
Wsparcie marketingowe obejmie działania outdoorowe, komunikację w social mediach i telewizji, a także aktywności w sklepach.
foto: mat. prasowe