Kaufland wprowadza na rynek odświeżoną wersję opakowań swojej marki własnej K-Stąd Takie Dobre! Jak informuje firma, projekt nowych opakowań łączy współczesny design z subtelnymi akcentami folkowymi.
Kaufland – marka własna z nowym wyglądem
Marka K-Stąd Takie Dobre! stworzona została przez Kaufland z inspiracji polską kuchnią – pierogami, swojską kiełbasą, twarogiem czy domowymi wypiekami. Jak informuje firma, od teraz jej opakowania zyskały nowocześniejszą, czytelniejszą oraz atrakcyjniejszą oprawę.
Nowe logo z podkreślonym przymiotnikiem "dobre", wyraziste kolory i uproszczone formy graficzne mają sprawić, że produkty staną się jeszcze lepiej widoczne na sklepowych półkach. Elementy nawiązujące do polskiej tradycji zostały zachowane, ale pokazane w bardziej stonowanej i naturalnej formie.
W ofercie marki własnej Kaufland K-Stąd Takie Dobre! można znaleźć m.in. wędliny, nabiał, dania gotowe i garmażeryjne – wszystkie tworzone w oparciu o polskie receptury i we współpracy z lokalnymi dostawcami. Nowa szata graficzna to kolejny krok w dalszym rozwoju marki.
Kaufland zapowiada, że jeszcze w tym roku liczba produktów K-Stąd Takie Dobre! przekroczy 300. Firma chce nie tylko utrzymać wysoką jakość i atrakcyjne ceny, ale również wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadzając kolejne kategorie produktowe.
foto: mat. prasowe