Zarząd spółki liczy na pozyskanie przynajmniej 75 mln zł z transakcji sprzedaży sieci restauracji Sphinx. Poza tym szyldem firma zarządza także takimi markami jak Chłopskie Jadło, Piwiarnia czy The Burgers by Sphinx.
Co dalej z restauracjami Sphinx?
Informację o zamiarze sprzedaży sieci restauracji Sphinx, spółka Sfinks będąca jej właścicielem, podała na początku czerwca 2025 roku. Jak wynika z oficjalnego komunikatu, w planach znajduje się wyodrębnienie zorganizowanej części przedsiębiorstwa obejmującej m.in. znaki towarowe Sphinx, restauracje własne pod tą marką, umowy franczyzy czy najmu, a następnie – jej sprzedaż.
Sprzedaż części przedsiębiorstwa odpowiadającej za szyld Sphinx ma pomóc firmie w rozwoju pozostałych obszarów działalności. Jak przekazano, zarząd nie wyklucza przy tym sprzedaży do spółki zależnej, która pozyskałaby inwestora do tego projektu.