Poczta Polska nawiązuje strategiczne partnerstwo z chińskim gigantem

Poczta Polska nawiązuje strategiczne partnerstwo z chińskim gigantem

Poczta Polska poinformowała o "zacieśnieniu współpracy" z platformą Temu. Partnerstwo zakłada upłynnienie integracji logistycznej, co ma przełożyć się na szybsze dostawy towarów do kupujących z Polski. 

"Poczta Polska jest naturalnym partnerem dla firm z rynku e-commerce. Współpraca z tak dużym, globalnym graczem, jak TEMU, dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen" – komentuje Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.

Zeszłej zimy Temu uruchomiło model Local-to-Local w Polsce, aby zachęcać polskie lokalne firmy do sprzedaży na platformie. Firma dąży do tego, by 80% europejskiej sprzedaży było zaopatrywane i wysyłane z lokalnych magazynów. 

Współpraca między Pocztą Polską i Temu ma na celu "poprawę jakości usług, zwiększenie niezawodności procesu logistycznego i zapewnienie zasięgu dostaw w całym kraju, a w konsekwencji podniesienie zadowolenia klientów z usług obydwu firm" – czytamy w komunikacie. 

Zgodnie z danymi Mediapanel Temu jest najpopularniejszą platformą zakupową na polskim rynku e-commerce. W kwietniu tego roku Temu wyprzedziło po raz pierwszy Allegro pod względem liczby odwiedzających stronę. 


foto: stockadobe(Koshiro)

Reklama