Nowe opakowania poprawiają widoczność produktu, jego atrakcyjność na półce i czytelność informacji, co przekłada się na większą wygodę zarówno dla konsumentów, jak i handlu detalicznego. Zmiany objęły cała linię serów topionych w kostkach 100 g, z kultowym "Tylżyckim" na czele.
Nowe etykiety serów topionych SERTOP
Proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej jest rozłożony do końca 2025 roku, obejmując sukcesywnie wszystkie warianty serów topionych w kostkach 100 g oraz pozostałe produkty z portfolio SERTOP, które również przejdą odświeżenie w ramach kompleksowego rebrandingu marki.
To strategiczna zmiana, która wzmacnia rozpoznawalność naszych produktów na półce, a jednocześnie wspiera decyzje zakupowe konsumentów poprzez lepszą widoczność i bardziej przejrzystą komunikację. Dla zachowania spójności wizualnej, pozostałe produkty z naszej oferty również zostaną objęte procesem odświeżenia, który stanowi część szerszego rebrandingu marki SERTOP.
foto: mat. prasowe