Bottlery – to właśnie pod tym szyldem w Polsce debiutuje sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem. Do tej pory marka była obecna na Litwie. Za Bottlery stoi MV GROUP Distribution PL, należący do MV GROUP – jednej z największych grup biznesowych w krajach bałtyckich. Firma zaczyna od Warszawy. Jak informuje, planuje otwieranie 3-4 "butików" rocznie.
MV GROUP Distribution PL, wcześniej znane jako MV Poland, jest częścią MV GROUP, jednej z największych grup biznesowych działających w państwach bałtyckich, posiadającej spółki w Litwie, Polsce, Łotwie i Estonii. MV GROUP Distribution PL działa na polskim rynku od 2005 roku. W portfolio firmy znajduje się ponad 80 marek i zatrudnia ona blisko 80 pracowników.
Bottlery w Polsce. Firma zaczyna od Warszawy. Co dalej?
Sieć alkoholowych sklepów Bottlery liczyła do tej pory 20 placówek. Wszystkie znajdowały się na Litwie. Kolejnym krokiem jest ekspansja na rynek polski.
Pierwsza placówka Bottlery w Polsce otworzy się dla klientów już 3 czerwca w warszawskim Centrum Handlowym Promenada. Następnie uruchomione zostaną butiki w Poznaniu (Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar) oraz we Wrocławiu (Centrum Handlowe Magnolia Park).
Firma planuje otwieranie 3-4 butików rocznie, dostosowując tempo wzrostu do osiąganych wyników oraz dostępności odpowiednich lokalizacji. Inwestycja w rozbudowę Bottlery pochłonie kilkanaście milionów złotych.
Drogą do sukcesu na Litwie było połączenie unikalnej oferty produktowej, innowacyjności, oryginalnego konceptu wizualnego butików z profesjonalną obsługą i ciekawymi programami lojalnościowymi. Naszym celem w Polsce będzie zapewnienie konsumentom równie wysokiej jakości. W pierwszej kolejności zawitamy do dużych miast, ale będziemy też uważnie badać potencjał miast średniej wielkości.
Ambicją Bottlery jest redefinicja sposobu, w jaki konsumenci dokonują zakupów alkoholi premium. Znakiem rozpoznawczym marki jest starannie wyselekcjonowany asortyment, obejmujący ponad tysiąc produktów.
Sklepy Bottlery. Co znajduje się w asortymencie?
Znaczna część asortymentu Bottlery to produkty dostępne wyłącznie w tej sieci – rzadkie edycje i limitowane kolekcje starannie wybrane przez ekspertów marki. Konsumenci mogą liczyć zarówno na propozycje budżetowe na każdą okazją, jak i ekskluzywne trunki z segmentu ultra prestige. W ofercie nie zabraknie także polskich win, wyjątkowych wódek i okowit, które podkreślą lokalny charakter miejsca.
W Polsce przybywa dojrzałych konsumentów, oczekujących produktów i usług najwyższej jakości. Oferujemy im nie tylko doskonałe alkohole premium, ale też unikatowe doświadczenie zakupowe. Taka synergia zamienia zakupy w inspirującą podróż po świecie wyjątkowych trunków i smaków. Wiedza zdobyta na innych rynkach pozwala nam udoskonalić ofertę tak, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających koneserów, a tym dopiero rozpoczynającym tę przygodę pomóc rozwijać pasję.
Wejście Bottlery na polski rynek wpisuje się w trend rosnącej sprzedaży alkoholi premium w Polsce. Jak wynika z raportu KPMG "Rynek dóbr luksusowych w Polsce" z grudnia 2024, na który powołuje się MV Group Distribution PL, ten segment wzrósł w 2024 roku o 4,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a wartość sprzedaży osiągnęła poziom 1,5 mld zł.
foto: mat. prasowe