Almette z kolorowym pieprzem doceniony przez detalistów. "Sam jestem fanem tej mieszanki"

Almette z kolorowym pieprzem doceniony przez detalistów. "Sam jestem fanem tej mieszanki"

Dla nas jest to zawsze rodzaj zestawienia z tym, co dzieje się na rynku. To wyróżnienie, które bardzo doceniamy – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska, odnosząc się do nagrody Złoty Paragon 2025, przyznanej serkowi Almette z kolorowym pieprzem.

Wyróżnienie to jest nie tylko docenieniem konkretnego produktu, ale także potwierdzeniem skuteczności przyjętej strategii rynkowej. Nagroda trafia do Hochland w momencie intensywnego rozwoju oferty i wprowadzenia na rynek licznych nowości.

Jakość i smak docenione przez detalistów

27 maja, podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu w warszawskim Teatrze Kamienica, Almette z kolorowym pieprzem został nagrodzony w kategorii "Serki kanapkowe, sałatkowe". Konkurs "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich", organizowany przez ogólnopolskie pismo "Hurt & Detal", opiera się na głosach detalistów, którzy wskazują produkty najlepiej rotujące w ich placówkach. Dyplom w złotej ramie podczas uroczystej gali na deskach Teatru Kamienica odebrał osobiście Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Nagrodzony wariant serka Almette zawiera mieszankę czterech rodzajów pieprzu, co – jak podkreśla Jacek Wyrzykiewicz – tworzy kompozycję łagodnych i ostrych nut smakowych, odpowiadającą na zróżnicowane gusta konsumentów. "Sam jestem wielkim fanem tej mieszanki, ale też konsystencji i charakteru tego sera" – dodaje PR & Marketing Services Manager.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Puszyste serki twarogowe Almette produkowane są z najwyższej jakości polskiego mleka i naturalnych składników, bez zbędnych dodatków. "Czysty" skład oraz lekka, puszysta konsystencja są cechami, które – jak pokazują wyniki głosowania – spotykają się z uznaniem konsumentów, a co za tym idzie – także detalistów.

Sukces, który motywuje do dalszego działania

W 2025 rok firma Hochland Polska weszła intensywnie, rozwijając dynamicznie ofertę i przedstawiając rynkowi kolejne premiery – takie jak Almette lekki, nowe warianty smakowe Valbon czy krążek SNACK & DIP.

Zdobycie nagrody Złoty Paragon 2025 dla ubiegłorocznej nowości, jaką jest Almette z kolorowym pieprzem, jest nie tylko prestiżowym wyróżnieniem dla firmy, ale również potwierdzeniem skuteczności realizowanych działań. Nagroda przyznawana przez detalistów potwierdza, że wprowadzane produkty odpowiadają na realne oczekiwania rynku. Jak jednak podkreśla Jacek Wyrzykiewicz: "to dopiero początek". Firma kontynuuje bowiem prace nad kolejnymi premierami.

Rynkowy barometr i rekomendacja konsumencka

Konkurs "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" od lat uznawany jest za ważny barometr preferencji konsumenckich i siły sprzedażowej produktów. Głosujący – przedstawiciele sklepów detalicznych z całej Polski – wyróżniają marki, które wykazują się najlepszą sprzedażą w ich placówkach.

Jak zaznacza przedstawiciel Hochland Polska, nagroda ma również wymiar informacyjny. "Dla nas jest to zawsze rodzaj zestawienia z tym, co dzieje się na rynku. Jesteśmy bardzo ciekawi trendów, opinii uczestników rynku, marketerów" – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

Złoty Paragon 2025 dla Almette z kolorowym pieprzem stanowi potwierdzenie silnej pozycji marki w segmencie serków oraz skuteczności strategii produktowej Hochland Polska. Nagroda oparta na rzeczywistych wynikach sprzedażowych i preferencjach detalistów to ważny sygnał dla producentów.


foto: mat. redakcji

Reklama