W warszawskim Teatrze Kamienica rozpoczęła się 15. edycja corocznej Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu – jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. W programie przewidziano wystąpienia ekspertów, dyskusje oraz wyczekiwane ogłoszenie wyników konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich". Organizatorem wydarzenia jest Fischer Trading Group, wydawca ogólnopolskiego miesięcznika HURT & DETAL, anglojęzycznego magazynu Food from Poland oraz portalu hurtidetal.pl.
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu 2025
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu odbywa się od 2010 roku. Wydarzenie to stanowi platformę wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń przedstawicieli sektora FMCG – producentów, sieci handlowych, dystrybutorów i ekspertów. To także moment na uhonorowanie liderów sprzedaży na polskim rynku.
Podczas tegorocznej edycji będzie możliwość wysłuchania wystąpień:
- Moniki Dyrdy, Client Directora z agencji badawczej NielsenIQ;
- Michała Maksymca, Retail Vertical Directora z firmy YouGov;
- Marka Zachalskiego, analityka z Centrum Monitorowania Rynku.
Eksperci przedstawią najnowsze dane, trendy i perspektywy dla branży FMCG.
Po zakończeniu wystąpień odbędzie się panel dyskusyjny w ramach znanego z kanału SpożywczaTV programu MARKET FOCUS. Tematem przewodnim dyskusji będzie zarządzanie materiałami POS i ich rolą w marketingu.
Rozmowę poprowadzi Piotr Lutek, Customer Growth Architect z firmy Blue Fox. W panelu wezmą udział:
- Anna Pawłowska-Kruzińska, Szefowa Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji, Henkell Freixenet Polska;
- Sylwia Władyko, Wiceprezes zarządu, Grupa Chorten;
- Damian Dziedzicki, Członek Zarządu POSIdeo;
- Roman Krucki, Menadżer ds. Marketingu, Delikatesy Centrum;
- Magdalena Dyrduła-Swacha, Portfolio Integration Manager, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Rozmowa będzie też dostępna na kanale SpożywczaTV na YouTube.
Na scenie pojawią się także partnerzy wydarzenia.
Wyniki konkursu Złoty Paragon 2025
Głównym punktem Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu będzie oficjalne ogłoszenie wyników konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2025". W tym roku do rywalizacji zgłoszono 404 produkty w 67 kategoriach. Nad przebiegiem konkursu czuwała agencja badawcza Kantar Polska.
Zasady konkursu były takie same jak w poprzednich edycjach – laureatów wyłonili czytelnicy ogólnopolskiego miesięcznika Hurt & Detal, którzy oddawali głosy na liderów sprzedaży, czyli najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty. Wyniki poznamy już wkrótce.
Partnerami strategicznymi Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2025 są:
- SIG – wiodący globalny dostawca systemów i rozwiązań w zakresie linii produkcyjnych oraz kartonowych opakowań aseptycznych z bardzo niskim śladem węglowym dla takich kategorii produktowych jak mleko, soki, napoje, woda czy też napoje roślinne;
- Grupa MAGO – wiodący producent najwyższej klasy rozwiązań w dziedzinie zagospodarowania przestrzeni sklepowej i magazynowej;
- Symfonia – twórca technologii i oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla dużych korporacji z segmentu enterprise;
- POSideo – lider w produkcji materiałów POS w Polsce specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych, permanentnych rozwiązań pozwalających na efektywną ekspozycję i skuteczną sprzedaż;
- MAXPOL – organizator międzynarodowych targów za granicą, lider usług targowych z 35-letnim doświadczeniem.
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są Kantar Polska, YouGov, NielsenIQ, Centrum Monitorowania Rynku, SpożywczaTV oraz portal wiadomoscispozywcze.pl.
Relację z wydarzenia będzie można znaleźć na portalach i w mediach społecznościowych organizatora, zaraz po zakończeniu Gali. Informacji należy szukać na stronach: hurtidetal.pl oraz wiadomoscispozywcze.pl.
foto: mat. redakcji