Marka 4Move z nową komunikacją. "Odpowiedź na dynamicznie rosnący trend"

Marka 4Move z nową komunikacją. "Odpowiedź na dynamicznie rosnący trend"

"Przekaz MOVE 4 jest jasny – każdy powód do ruchu jest dobry. Chcemy być marką, która wspiera codzienną aktywność, niezależnie od jej formy i skali. Bez ciśnienia, bez presji do bycia legendą" – mówi o nowej platformie komunikacji Wiesław Włodarski, prezes FoodCare i jednocześnie twórca marki 4Move. W ramach kampanii powstał dedykowany spot reklamowy.

Nowa platforma komunikacji marki 4Move

W portfolio marki 4Move znajdziemy na ten moment izotoniki, funkcjonalne wody smakowe i napoje witaminowe. Jak mówi sam producent, wspierają one zarówno profesjonalnych sportowców, jak i osoby aktywnie rekreacyjnie. W najnowszej kampanii marka skupi się szczególnie na tej drugiej grupie. 

Platforma komunikacji "MOVE 4", którą właśnie uruchomił producent, ma celebrować ruch w każdej formie. Wychodząc z założenia, że współcześnie zbyt często "tkwimy w korkach, na kanapie czy za biurkiem", 4Move chce rzucić wyzwanie stagnacji. "Ciało zostało stworzone do działania – biegania, tańczenia, pływania, wspinania się czy po prostu spacerowania. Ruch poprawia samopoczucie, wyzwala endorfiny i pozwala odzyskać równowagę w codziennym pędzie" – czytamy w komunikacie marki. 

Jest to nie tylko odpowiedź na dynamicznie rosnący trend aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. To także wartość samej marki 4Move oraz całego FoodCare – nigdy nie stać w miejscu i działać po swojemu. Nasze produkty tworzymy dla ludzi, którzy chcą dbać o siebie w swoim tempie  i wg swoich indywidualnych motywacji.

Wiesław Włodarski, prezes FoodCare i twórca marki 4Move

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Jak informuje producent, nowa strategia komunikacyjna jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku FMCG, gdzie rośnie znaczenie produktów wspierających zdrowy styl życia i dbanie o kompleksowy dobrostan.

4Move z komunikatem do każdego

Marce zależy na tym, aby "MOVE 4..." było nie tylko kampanią, ale inspiracją. "Nie chodzi o bicie rekordów. ani porównywanie wyników. Chodzi o przyjemność, lekkość i pierwszy krok, który może zmienić wszystko. Nieważne, czy chcesz oczyścić głowę, zrzucić stres, czy po prostu poczuć się tak dobrze, jak wtedy, gdy w dzieciństwie biegałeś po podwórku – 4Move jest po Twojej stronie" – przekonuje marka.

W ramach nowej platformy komunikacji powstał także dedykowany spot. Reklama pokazuje, że nie trzeba być zawodowcem, by czerpać radość z ruchu. Działania obejmują także kampanię 360°, w tym ATL i BTL, silną obecność w digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami i akcje specjalne w przestrzeni miejskiej. 

Za 4Move stoi FoodCare – firma w 100% oparta na polskim kapitale, od 40 lat zarządzana i rozwijana przez Prezesa Wiesława Włodarskiego wraz z zespołem. Model rozwoju firmy opiera się na tworzeniu marek o bardzo silnej tożsamości, powtarzalności i olbrzymim potencjale skalowania.


foto: mat. prasowe

Reklama