OSHEE redefiniuje swoje miejsce. Marka rusza z nową platformą komunikacji

OSHEE redefiniuje swoje miejsce. Marka rusza z nową platformą komunikacji

Hydrate for Great Moments, czyli w swobodnym tłumaczeniu "Nawodnienie dla wspaniałych chwil" to hasło najnowszej kampanii OSHEE. Za jej pośrednictwem marka otwiera nowy rozdział w swojej komunikacji. Niezmienna pozostaje w niej jednak ambasadorka – jaką jest Iga Świątek. 

W nowej komunikacji OSHEE podkreśla znaczenie codziennych rutyn. W ten sposób marka, która do tej pory budowała swoje pozycjonowanie w obszarze dbania o sprawność fizyczną, wychodzi poza sport i chce towarzyszyć konsumentów w momentach, w których liczy się koncentracja, balans czy spokój.

OSHEE na co dzień. Marka rusza z nową platformą komunikacji

Kampania "Hydrate for Great Moments" to kontynuacja kierunku, który OSHEE konsekwentnie rozwija od dłuższego czasu, redefiniując swoje miejsce z marki stricte sportowej na markę obecną w codziennym życiu. 

Nowa platforma komunikacji rozszerza znaczenie hasła "Hydrate for Great" – podkreślając, że "great" nie musi oznaczać wyłącznie spektakularnych sukcesów. To także te mniej widoczne, ale ważne momenty skupienia, zmęczenia, odpoczynku czy czasu spędzonego z bliskimi. 

Rozpoczynająca się kampania to początek nowego rozdziału dla OSHEE, które konsekwentnie rozwija swoje międzynarodowe portfolio
i angażuje się w działania motywujące ludzi do celebrowania własnych "wielkich momentów".

Dziś konsumenci szukają marek, które rozumieją ich codzienność, są autentyczne, wspierające i obecne w różnych momentach życia – nie tylko na treningu, ale również w drodze do pracy, podczas spotkań czy chwil wytchnienia. Nasza nowa kampania to naturalna kontynuacja tej drogi. Nie rezygnujemy ze sportowego DNA, ale redefiniujemy swoje miejsce.

Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE

Iga Świątek w nowych okolicznościach

W nowym spocie kampanii nie zobaczymy Igi Świątek wyłącznie w akcji na korcie. Zobaczymy ją w chwilach spokoju i regeneracji, skupienia, w naturalnych, osobistych momentach, które – choć pozornie zwyczajne – budują mentalną i fizyczną gotowość do wielkich wyzwań. OSHEE towarzyszy jej w tych cichych, a jednocześnie ważnych chwilach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Nowa kampania OSHEE debiutuje w telewizji, kanałach digital, w przestrzeni OOH oraz poprzez działania PR, trafiając do szerokiego grona odbiorców w Polsce i za granicą. 


foto: mat. prasowe

Reklama