Hydrate for Great Moments, czyli w swobodnym tłumaczeniu "Nawodnienie dla wspaniałych chwil" to hasło najnowszej kampanii OSHEE. Za jej pośrednictwem marka otwiera nowy rozdział w swojej komunikacji. Niezmienna pozostaje w niej jednak ambasadorka – jaką jest Iga Świątek.
W nowej komunikacji OSHEE podkreśla znaczenie codziennych rutyn. W ten sposób marka, która do tej pory budowała swoje pozycjonowanie w obszarze dbania o sprawność fizyczną, wychodzi poza sport i chce towarzyszyć konsumentów w momentach, w których liczy się koncentracja, balans czy spokój.
OSHEE na co dzień. Marka rusza z nową platformą komunikacji
Kampania "Hydrate for Great Moments" to kontynuacja kierunku, który OSHEE konsekwentnie rozwija od dłuższego czasu, redefiniując swoje miejsce z marki stricte sportowej na markę obecną w codziennym życiu.
Nowa platforma komunikacji rozszerza znaczenie hasła "Hydrate for Great" – podkreślając, że "great" nie musi oznaczać wyłącznie spektakularnych sukcesów. To także te mniej widoczne, ale ważne momenty skupienia, zmęczenia, odpoczynku czy czasu spędzonego z bliskimi.
Rozpoczynająca się kampania to początek nowego rozdziału dla OSHEE, które konsekwentnie rozwija swoje międzynarodowe portfolio
i angażuje się w działania motywujące ludzi do celebrowania własnych "wielkich momentów".
Dziś konsumenci szukają marek, które rozumieją ich codzienność, są autentyczne, wspierające i obecne w różnych momentach życia – nie tylko na treningu, ale również w drodze do pracy, podczas spotkań czy chwil wytchnienia. Nasza nowa kampania to naturalna kontynuacja tej drogi. Nie rezygnujemy ze sportowego DNA, ale redefiniujemy swoje miejsce.
Iga Świątek w nowych okolicznościach
W nowym spocie kampanii nie zobaczymy Igi Świątek wyłącznie w akcji na korcie. Zobaczymy ją w chwilach spokoju i regeneracji, skupienia, w naturalnych, osobistych momentach, które – choć pozornie zwyczajne – budują mentalną i fizyczną gotowość do wielkich wyzwań. OSHEE towarzyszy jej w tych cichych, a jednocześnie ważnych chwilach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Nowa kampania OSHEE debiutuje w telewizji, kanałach digital, w przestrzeni OOH oraz poprzez działania PR, trafiając do szerokiego grona odbiorców w Polsce i za granicą.
foto: mat. prasowe