W pierwszym kwartale 2025 roku Grupa Dino osiągnęła 7,4 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 10,2% rok do roku. W tym okresie sieć otworzyła 58 nowych sklepów i zainwestowała 516 mln zł w rozwój.
Przychody i sprzedaż w Dino
Przychody Grupy Dino w I kwartale 2025 roku wyniosły 7,4 mld zł, co stanowi wzrost o 10,2% względem analogicznego okresu 2024 roku. 42% pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w tym owoców, warzyw, pieczywa oraz mięsa produkowanego przez zakład Agro-Rydzyna. Produkty te dostarczane są codziennie rano do sklepów.
Dynamika sprzedaży like-for-like (w sklepach działających co najmniej rok) wyniosła w I kwartale br. 0,5%, podczas gdy w I kwartale 2024 roku zbliżała się do 12%. Spółka wskazuje, że na tegoroczny wynik wpłynęło przesunięcie Wielkanocy, która w tym roku wypadła w II kwartale 2025 roku, oraz mniejsza liczba dni handlowych w porównaniu do I kwartału 2024 roku.
Na koniec marca 2025 roku sieć Dino liczyła 2 746 sklepów, co oznacza wzrost o 308 placówek w ujęciu rocznym. W samym I kwartale otwarto 58 nowych marketów. Łączna powierzchnia sal sprzedaży wzrosła do 1,08 mln mkw., co oznacza wzrost o 12,9% rok do roku.
Setki milionów w rozwój
Nakłady inwestycyjne Grupy Dino w I kwartale 2025 roku wyniosły 516 mln zł, co oznacza wzrost o 56% w porównaniu do I kwartału 2024 roku. Inwestycje dotyczyły głównie rozbudowy sieci sprzedaży i zaplecza logistycznego. Łączna wartość inwestycji zrealizowanych przez firmę w ciągu ostatnich pięciu lat przekroczyła 6,8 mld zł.
Na koniec marca 2025 r. Grupa Dino zatrudniała 51,7 tys. pracowników. Wzrost liczby zatrudnionych nastąpił wraz z rozbudową sieci sprzedaży i infrastruktury logistycznej.
foto: mat. redakcji