FoodWell i Mieszko, właściciele marek Delecta i Zozole, ogłaszają rozpoczęcie strategicznej cobrandowej współpracy. Jej efektem jest wspólna linia produktów. To pierwsze połączenie w tej kategorii na rynku polskim. Jakie będą jego efekty?
Delecta x Zozole. Marki tworzą wspólną linię produktów
Producenci opisują współpracę Delecty z marką Zozole jako przykład synergii, która wykracza poza klasyczne ramy partnerstwa produktowego. "To przemyślana, strategiczna kooperacja, która bazuje na spójnym dopasowaniu wartości, komplementarności wizerunkowej oraz głębokim zrozumieniu potrzeb współczesnych konsumentów" – czytamy w oficjalnym komunikacie.
Efektem tej współpracy, jak informują firmy, mają być produkty, które nie tylko odpowiadają na bieżące trendy, ale je definiują.
Ta współpraca to dla nas coś znacznie więcej niż wspólny projekt produktowy – to manifest nowego podejścia do kategorii deserów. Wprowadzamy na rynek produkty, które zaskakują formą, barwą i dodatkami, a jednocześnie są pyszne, łatwe i szybkie w przygotowaniu.
Współpraca strategiczna wpisuje się w cele Delecty, która za jej sprawą chce stać się "pionierem w tworzeniu nowoczesnych i angażujących rozwiązań w kategorii deserów", a także firmy FoodWell – cobranding jest bowiem wpisany w długofalową strategię firmy stanowiąc jeden z kluczowych kierunków rozwoju.
W FoodWell konsekwentnie rozwijamy model cobrandingu jako narzędzia do budowania wartości, zaskakiwania konsumentów i wchodzenia w nowe segmenty rynku. Współpraca Delecta i Zozole to projekt, który bazuje na silnych insightach konsumenckich i emocjonalnym potencjale obu marek. To także przykład naszego podejścia do rozwoju – odważnego, innowacyjnego i bliskiego realnym potrzebom rynku.
Kisiele Zozole x Delecta
W ramach nowej linii, która powstała w wyniku współpracy dwóch marek, znalazły się trzy zaskakujące nowości:
- kisiele instant Rainbow – w wariantach z żelkami, cukrem strzelającym i piankami marshmallow;
- kolorowe kisiele Painter, które barwią język i oferują zupełnie nowe doświadczenia sensoryczne;
- galaretki Vitamin Shot z dodatkiem witamin A, C i E.
Nowe produkty z linii kisieli można przygotować na zimno, w prosty i bezpieczny sposób – także przez najmłodszych. Delecta, sięgając po rozpoznawalność i emocjonalny kapitał marki Zozole, poszerza swoją obecność wśród młodych odbiorców, oferując im nie tylko smak, ale i formę, która angażuje.
Nowe produkty Delecta x Zozole są dostępne w wybranych sklepach w Polsce od maja 2025 roku.
Loteria Delecta x Zozole
Wszystkie produkty z nowej linii Delecta Zozole objęte są ogólnopolską loterią promocyjną organizowaną przez markę Zozole (Mieszko). Akcja trwa od 1 maja do 30 czerwca 2025 roku i jest wspierana szeroko zakrojoną kampanią marketingową, obejmującą m.in. telewizję, kanały digital, prasę oraz materiały POSM w punktach sprzedaży.
foto: mat. prasowe