Twix zupełnie zmienia komunikację. Zamiast wyboru – obfitość

Twix zupełnie zmienia komunikację. Zamiast wyboru – obfitość

Marka Twix właśnie ruszyła z globalną kampanią. Pod hasłem "Dwa to więcej niż jeden" przebiegnie ona także w Polsce. Nowa kampania to ewolucja dotychczasowego pozycjonowania marki Twix.

Marka zmienia sposób komunikacji

Do tej pory marka skupiała się na komunikacie opierającym się na wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem. Za sprawą nowej platformy komunikacyjnej ma się to zmienić. Ta skupia się bowiem na "celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego". W ten sposób chce podkreślić unikalną formę dwóch batonów w jednym opakowaniu.

Teraz Twix zamiast "lub" podkreśla ideę "i" – bo Twix to chrupiące ciastko, ciągnący się karmel i czekolada. Nowy przekaz skierowany jest do młodszej grupy odbiorców, która ceni kulturę wspólnoty, łączenie różnych światów oraz maksymalizm.

Nowa reklama Twixa

Nowy spot reklamowy to surrealistyczna i pełna humoru interpretacja hasła "Dwa to więcej niż jeden". Realizacja, inspirowana klasycznym kinem z nowoczesnym twistem, została wyreżyserowana przez Vedrana Rupica. Opowiada historię szalonego pościgu samochodowego, który kończy się dramatycznym upadkiem z klifu – główny bohater zostaje jednak uratowany dzięki „sile dwóch” – wsparciu drugiego kierowcy i drugiego samochodu.

W Mars każdego dnia tworzymy kultowe marki, które trafiają w gusta konsumentów w różnych kontekstach. Bazując na prawdziwym insightcie – w tym przypadku zrozumieniu, że fani marki Twix celebrują życie w duchu maksymalizmu i obfitości, przekształciliśmy dotychczasową platformę marki: od narracji o wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem, do idei pełni i posiadania wszystkiego.

Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na Europę Centralną w Mars

Nowa kapania 360° marki Twix obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji oraz działania digitalowe, które zaplanowano na drugą połowę roku. W ramach kampanii przewidziano także odświeżenie logo marki, loterię konsumencką oraz działania POS w miejscach sprzedaży. Polska odsłona kampanii jest częścią globalnej inicjatywy prowadzonej na 75 rynkach.

foto: mat. prasowe

Reklama