Herbapol zaprezentował nową odsłonę kampanii "Herbapol. We współpracy z naturą". Nowoczesny i inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych, codziennych rozwiązań, pozwalających im być bliżej natury. Kampania promująca syropy Herbapol jest prowadzona w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kanałach digitalowych.
Nowa odsłona kampanii Herbapolu
"We współpracy z naturą" to nowa platforma komunikacyjna Herbapolu-Lublin, która w pełni wpisuje się w aktualne trendy. Jej ideą jest pokazanie, że firma, za którą stoi ponad 75 lat tradycji, wiedzy i doświadczenia, jednocześnie pozostaje innowacyjna i idealnie osadzona we współczesności.
Tworzone przez nią produkty każdego dnia i przy różnych okazjach towarzyszą konsumentom, którzy cenią sobie bliski związek z naturą. Dużą i ważną grupę stanowią tu młodzi odbiorcy, dla których korzystanie z produktów powstających z naturalnych składników jest oczywistym, codziennym wyborem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Syropy owocowe w centrum uwagi
Kolejna odsłona kampanii "Herbapol. We współpracy z naturą" została poświęcona syropom owocowym. "Syropy Herbapolu to produkty znane i lubiane, a ze względu na uniwersalność zastosowań cieszą się popularnością przez cały rok" – mówi Agnieszka Cichewicz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. i dodaje: "Teraz, w wiosenno-letnim sezonie, konsumenci sięgają po nie, by przygotować orzeźwiające napoje, pełne pysznego, owocowego smaku".
W naszej kampanii postawiliśmy na dynamiczną, nowoczesną formę spotu, która pozwoliła nam w inspirujący sposób zaprezentować główne atuty naszych syropów – przede wszystkim różnorodny i szeroki wybór wariantów, wygodę i szybkość przygotowania napoju, wysoką wydajność. Bo woda i porcja owocowego syropu Herbapol z witaminami to naturalnie idealna współpraca!
Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.
foto: mat. prasowe