Marka Duda oficjalnie w nowej odsłonie. Kanapka w centrum komunikacji

Marka Duda oficjalnie w nowej odsłonie. Kanapka w centrum komunikacji

Niemal 70% Polaków deklaruje, że kanapka jest najczęściej wybieraną formą śniadania czy kolacji, a najbardziej smakują nam kanapki, które... ktoś dla nas zrobił – wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki Duda. To też główna okazja do spożycia, wokół której marka Duda buduje swoją nową identyfikację wizualną oraz kampanię reklamową.

Marka Duda po raz pierwszy poinformowała oficjalnie rynek o zmianie identyfikacji wizualnej 24 kwietnia podczas śniadania prasowego, na którym nie mogło zabraknąć redakcji wiadomoscispozywcze.pl. Jest to największa transformacja w ponad 30-letniej historii marki. 

W trakcie śniadania prasowego marka Duda zaprezentowała premierowo spoty reklamowe, które będą towarzyszyły kampanii (foto: mat. redakcji)

Nowa identyfikacja wizualna oraz pozycjonowanie "Smak codziennych przyjemności" są zwieńczeniem kilkuletniego procesu zmian, w ramach którego marka z sukcesem rozbudowała swoje portfolio. Dziś jej oferta opiera się na wysokiej jakości produktach, odpowiadając na potrzeby wymagających, nowoczesnych konsumentów.

Rozpoczynamy nowy rozdział, w którym jeszcze odważniej odpowiadamy na potrzeby współczesnych konsumentów. Jesteśmy gotowi na dynamiczne zmiany w trendach żywieniowych i rozwój nowych kategorii, wpisujących się w styl życia Polaków. Nowoczesna identyfikacja wizualna, wyrazista segmentacja oferty i atrakcyjna forma produktów otwierają nam drogę do dalszego rozwoju, zawsze z myślą o tym, by łączyć pyszny smak z wygodą i dopasowaniem do oczekiwań rynku. Silna pozycja naszej marki to fundament, na którym budujemy przyszłość – jeszcze smaczniejszą, jeszcze bliższą konsumentowi.

Krzysztof Pniewski, prezes zarządu Cedrob Foods, właściciela marki Duda

Zaprezentowany przez markę Duda rebranding to kolejny etap rozwoju rynkowego, który w ostatnich latach koncentrował się na rozbudowie oferty produktowej w oparciu o wysokiej jakości surowiec drobiowy.

To właśnie drób, którego koncern Cedrob jest największym producentem w Polsce – kojarzony dziś z nowoczesną, zbilansowaną i świadomą dietą – stał się fundamentem dla szeregu innowacyjnych linii, takich jak high protein, produkty convenience czy pasty z kurczaka premium. Dzięki ich wprowadzeniu zbudowaliśmy nowe przewagi konkurencyjne marki, które teraz zamykamy w spójnej, nowoczesnej identyfikacji wizualnej. Nowy design opakowań i logotyp są więc nie tylko zmianą estetyczną, lecz finalnym etapem redefinicji całej marki. Podkreślają wysoką jakość i ulubiony smak produktów oraz nasze nowoczesne podejście do kategorii.

Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju w Cedrob Foods

Nowy branding – mocny wyróżnik na półce

Wyróżnikiem nowego designu – zarówno produktów paczkowanych, jak i oferty lady tradycyjnej – jest charakterystyczny diagonalny pas w jednolitym kolorze na froncie opakowania, który ułatwia rozpoznawalność produktów i nadaje im nowoczesny wygląd.

Granatowe tło opakowań nadaje z kolei marce rozpoznawalny i klasyczny charakter, jednocześnie podkreślając smakowitość produktów i przyciągając uwagę na sklepowej półce. Apetyczne wizualizacje gotowych dań mają zachęcać konsumentów do sięgania po produkty Duda i odkrywania nowych, codziennych przyjemności smakowych.

Nowe wydanie codziennych przyjemności

Marka Duda chce być towarzyszem codziennych posiłków, oferując produkty wysokiej jakości i łatwe do przygotowania, niezależnie od okazji – od szybkich śniadań, przez drugie śniadanie do pracy czy szkoły i wygodne przekąski, aż po rodzinne kolacje. Idealnie wpisuje się więc w kulinarne nawyki Polaków.

Zawarty w logotypie claim "Smak codziennych przyjemności" podkreśla, że jedzenie to nie tylko potrzeba, ale także moment relaksu, bliskości z rodziną i czerpania przyjemności z ulubionych smaków.

Kluczowym symbolem naszej nowej strategii marki jest kanapka – jeden z najbardziej popularnych w Polsce sposobów spożywania posiłków. Chcemy inspirować Polaków do kreatywności w komponowaniu kanapek i odkrywania nowych połączeń smakowych, które sprawiają, że każdy kęs to mała przyjemność.

Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju w Cedrob Foods

Rebranding to przemyślany krok, który odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów, tworząc jednocześnie solidne fundamenty do dalszego rozwoju portfolio produktów w przyszłości.


foto: mat. redakcji

Reklama