Nowa kampania Lidla. Sieć wykorzystała w niej przebój Wodeckiego

Nowa kampania Lidla. Sieć wykorzystała w niej przebój Wodeckiego

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową. W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego "Chałupy welcome to", która w rytmiczny i lekki sposób podkreśla radość z codziennych zakupów.

Nowa reklama Lidla

Tematem przewodnim najnowszej reklamy Lidla jest grill. Spot zrealizowany został w duchu lifestyle'owym – to dynamiczny obraz codzienności, w której zakupy w Lidlu stają się naturalnym i przyjemnym elementem dnia. Bohaterowie pokazują tym razem, że to właśnie w Lidlu klienci znajdą dla siebie najlepszej jakości produkty w niskiej cenie.

Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyjne ceny, ale też najwyższa jakość. Zależało nam, by zakomunikować to w sposób lekki, pozytywny i bliski naszym odbiorcom – stąd pomysł na wykorzystanie utworu Zbigniewa Wodeckiego, który budzi pozytywne emocje i przywołuje dobre wspomnienia.

Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska

Swoją rolę w spocie ma także ambasadorka kanału TikTok Lidl Polska, Marta „Zguta” Zgutczyńska. To komunikacja z humorem, lekkością i dużą dawką codziennej prawdy o zakupach. Kampania rezonuje z szerokim gronem odbiorców – od młodych dorosłych po rodziny z dziećmi.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Kampania "Zakupy robię w moim Lidlu" wystartowała 22 kwietnia i będzie obecna w różnych kanałach: w  telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.


foto: mat. prasowe

Reklama