Nowa kampania Mlekpolu. Masło Łaciate w kreatywnej kulinarnej odsłonie

Nowa kampania Mlekpolu. Masło Łaciate w kreatywnej kulinarnej odsłonie

Masło Łaciate znów w roli głównej – SM Mlekpol rusza z nową odsłoną kampanii „Gotuj jak po maśle”, zachęcając konsumentów do kulinarnych eksperymentów i odkrywania prostych, ale efektownych przepisów na każdą okazję.

W tym roku po raz pierwszy w centrum uwagi znajdzie się również masło klarowane, a kampanię wzbogacą działania z udziałem influencerów.

Kampania z przepisami w roli głównej

Mlekpol po raz kolejny inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków potraw z wykorzystaniem masła Łaciate.

W odświeżonym formacie kampanii „Gotuj jak po maśle” poznamy jeszcze więcej oryginalnych przepisów na pyszne dania – zarówno na co dzień, jak i od święta.

Głównym elementem kampanii są krótkie, dynamiczne filmy, będące codzienną dawką kulinarnych inspiracji.

Pokazujemy w nich, że masło Łaciate to niezbędny składnik, który poprawia smak potraw i sprawia, że gotowanie staje się przyjemnością. Ciekawym elementem koncepcji kreatywnej jest wykorzystanie restauracyjnego nazewnictwa, które przenosimy do domowej kuchni. Mówimy na przykład o „trudnym kliencie”, „gościach bez rezerwacji” czy „wydawce w 20 minut”, jednocześnie oferując proste, ale efektowne rozwiązania tych wyzwań z wykorzystaniem naszych produktów.

Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol

W kampanii po raz pierwszy szczególne miejsce zajmie również masło klarowane Łaciate, które – ze względu na swoje właściwości – doskonale sprawdza się podczas smażenia i pieczenia.

Publikacje pojawiać się będą regularnie przez cały rok, z dodatkowym wzmocnieniem działań w okresie przedświątecznym.

Mlekpol stawia na influencerów

Nowością w tegorocznej komunikacji jest współpraca z influencerami reprezentującymi różne kategorie tematyczne – nie tylko kulinarne.

W ich interpretacji znajdą się przepisy na imprezę, do świętowania, na rozpieszczanie, dla początkujących, dla zabieganych, a także na śniadanie mistrzów.

Całość uzupełni kampania banerowa, również w gazetkach zakupowych, oraz zaplanowana na maj emisja spotu reklamowego w telewizji.

Masło Łaciate o zawartości 83% tłuszczu, produkowane z najwyższej jakości śmietanki z polskiego mleka, jest jednym z najpopularniejszych produktów SM Mlekpol.

Ze względu na swoje walory smakowe i jakościowe zostało wyróżnione certyfikatem „Poznaj Dobrą Żywność”.


Fot.: mat. prasowe
 

Reklama