Milka, należąca do koncernu Mondelez, rozwija swoje portfolio wychodząc poza klasyczne tabliczki czekolady. W marcu 2025 roku na półkach sklepowych w całej Polsce zadebiutował nowy produkt: Milka Choco Croissant – potrójnie czekoladowy rogal, który ma podbić serca (i koszyki zakupowe) miłośników słodkich przekąsek. To także kolejny krok marki w kierunku zwiększenia udziałów w rosnącym segmencie wypieków pakowanych.
Crossaint od Milki
Milka Choco Croissant to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów wygodnymi, gotowymi do spożycia produktami.
Rynek słodyczy dynamicznie się rozwija, odpowiadając na pojawiające się potrzeby konsumentów. Jednym z najsilniej rosnących segmentów są obecnie wypieki pakowane. Konsumenci coraz chętniej sięgają po wygodne i gotowe do spożycia przekąski, które szybko zaspokajają uczucie głodu. Szczególną popularnością cieszą się pakowane rogale.
Nowość będzie dostępna w dwóch wariantach smakowych:
- z nadzieniem czekoladowym
- z nadzieniem waniliowym.
W Milka Choco Croissant znajdują się aż trzy warstwy czekolady Milka.
Marketing 360° i test konsumencki
Wprowadzeniu Milka Choco Croissant towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania marketingowa 360°, obejmująca telewizję, kino, digital oraz sampling w centrach handlowych. To standardowa strategia Mondelez w przypadku dużych premier, mająca na celu szybkie zbudowanie świadomości nowego produktu.
Wewnętrzne badania Mondelez (NIQ Bases, czerwiec 2023) pokazują duży potencjał produktu – 80% spośród przebadanych w nim konsumentów zadeklarowało chęć zakupu Milka Choco Croissant, a respondenci szczególnie docenili puszystość ciasta i wyraźnie czekoladowy smak.
foto: mat. prasowe