Nowość od Almette. Na rynku debiutuje wariant lekki w dwóch odsłonach

Nowość od Almette. Na rynku debiutuje wariant lekki w dwóch odsłonach

W linii Almette pojawiły się dwie unikalne nowości – Almette lekki naturalny i Almette lekki z ziołami. To pierwsze na polskim rynku produkty typu ‘light’ w kategorii puszystych serów twarogowych. 100% naturalnych składników, obniżona zawartość tłuszczu oraz większa ilość białka to benefity idealnie wpisujące się w bieżące trendy konsumenckie.

Almette lekki debiutuje w sklepach

Zgodnie z badaniami Accenture z 2022 roku, aż 80% konsumentów deklaruje zwiększenie wydatków na zdrowie i zdrowe jedzenie. Dlatego nowa linia Almette lekki to odpowiedź marki na potrzeby osób, które stawiają na aktywny styl życia, są zainteresowane zdrowym odżywianiem i cechuje je dbałość o sylwetkę.

Warto wiedzieć, że nazwę "lekki" wybrali sami konsumenci w specjalnym badaniu ilościowym przeprowadzonym w lutym 2024 roku (badanie ilościowe, Almette special benefits, Experience Institute). 

Almette lekki jest... naprawdę lekki!

Almette lekki, jak każdy serek twarogowy Almette, powstaje z naturalnych składników, a jego puszysta konsystencja gwarantuje 100% przyjemności z jedzenia.

Nie znajdziemy w nim zagęstników ani konserwantów, ma obniżoną zawartość tłuszczu, a podwyższoną białka – w przypadku wariantu naturalnego 45%, a w przypadku wersji z ziołami 49% energii produktu pochodzi właśnie z białka.

Zauważamy wysoką motywację konsumentów do wyboru produktów „lekkich”, uważanych za bardziej lekkostrawne. Wiemy, że coraz więcej z nich preferuje obniżoną zawartość tłuszczu i zwraca się ku opcjom wysokobiałkowym. Almette lekki –  naturalny i z ziołami – idealnie wpisują się w te trendy i pozwalają nam dotrzeć do osób o różnych cechach demograficznych, które łączy ‘potrzeba zdrowego życia’. Ponadto puszyste sery twarogowe doskonale uzupełniają ofertę ‘diet specjalnych’ marki Almette, do których dotychczas należały warianty kozi i bez laktozy.

Sylwia Zimna, młodszy kierownik Almette

foto: mat. partnera

Reklama