Kolejna nagroda dla Almette. Tym razem za serek z kolorowym pieprzem

Kolejna nagroda dla Almette. Tym razem za serek z kolorowym pieprzem
nagroda dla almette Kolejna nagroda dla Almette. Tym razem za serek z kolorowym pieprzem

"Superprodukt Świata Kobiety" to konkurs organizowany przez miesięcznik "Świat Kobiety" już od 18 lat. W tym roku w gronie laureatów znalazł się puszysty serek Almette z kolorowym pieprzem, który zdobył wyróżnienie w kategorii "Żywność – Dania gotowe i do szybkiego przygotowania".

Almette z kolorowym pieprzem z nagrodą

Konkurs "Superprodukt Świata Kobiety" z roku na rok cieszy się coraz większym uznaniem zarówno czytelniczek, jak i producentów oraz dystrybutorów produktów dostępnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji zgłoszono ich ponad 160 i to właśnie spośród nich jurorki wybierały najlepsze artykuły w kilkunastu kategoriach. Nim jednak podjęły ostateczne decyzje, przez kilka miesięcy sprawdzały ich jakość, użyteczność czy estetykę.

Obrady jury tradycyjnie odbyły się w siedzibie Wydawnictwa Bauer, a czytelniczki magazynu mogły wybrać swój "Superprodukt" oddając głosy na specjalnej stronie internetowej. W tej edycji konkursu, w  kategorii "Żywność – Dania gotowe i do szybkiego przygotowania" wyróżnienie zdobył Almette z kolorowym pieprzem.

Jesteśmy dumni, że kolejny produkt z portfolio marki Almette został doceniony w konkursie „Superprodukt Świata Kobiety”. To dla nas bardzo ważna nagroda, ponieważ wiemy, że jury wybiera produkty żywnościowe, które wyróżniają się smakiem, jakością i  innowacyjnością. Tegoroczny laureat, czyli nasz naturalny puszysty serek twarogowy Almette z  kolorowym pieprzem, produkowany jest w Węgrowie, wśród obszarów o  nieskażonej przyrodzie. Swój pyszny smak zawdzięcza polskiemu mleku najwyższej jakości, które sprawia, że jest niesamowicie lekki i pozwala doświadczać przyjemności wszystkimi zmysłami.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Oficjalne wręczenie nagród odbyło się 3 kwietnia w restauracji Warszawski Sen Mateusza Gesslera w Warszawie. W imieniu producenta serka Almette na spotkaniu pojawił się Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Almette z kolorowym pieprzem to połączenie trzech rodzajów pieprzu, tworzących kompozycję łagodnych i ostrych nut smakowych. Dzięki temu doskonale sprawdza się zarówno na kanapce, jak i  jako dodatek do różnych dań, gwarantując 100% przyjemności smaku.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

foto: mat. prasowe

Reklama