Oranżada Hellena rozwija format ZERO CUKRU – w ofercie marki puszka 0,25 l

Oranżada Hellena rozwija format ZERO CUKRU – w ofercie marki puszka 0,25 l

Produkty impulsowe w ostatnich latach zyskują na znaczeniu. Obok formatów familijnych o pojemności 1,25 l marka Hellena, należąca do polskiego producenta Colian, stawia na Oranżadę Hellena w puszkach lub małych butelkach. To praktyczna forma podania, która odpowiada na bieżące trendy rynkowe oraz zaspokaja potrzeby konsumenta żyjącego w ciągłym pośpiechu.

Oranżada Hellena stawia na wygodę i mniejszą kaloryczność, łącząc oryginalny smak kultowego napoju z poręcznym opakowaniem. Do portfolio marki dołączyła puszka 0,25 l w wersji ZERO CUKRU, która odpowiada na potrzeby konsumentów poszukujących praktycznych rozwiązań i dbających o codzienny plan żywieniowy. Nowy format Oranżady Hellena to również idealna propozycja dla młodych osób sięgających po napoje "na topie" i łatwe w przechowywaniu.

Oranżada Hellena ZERO CUKRU w nowej odsłonie

Szybkie tempo życia sprzyja produktom impulsowym. Oranżada Hellena ZERO CUKRU w puszce o pojemności 0,25 l, będąca rozwinięciem linii w formatach familijnych, idealnie odpowiada na potrzeby konsumentów, dla których oryginalny, landrynkowy smak napoju powinien iść w parze z wygodnym opakowaniem.

Poręczna puszka, zapewniająca właściwe warunki przechowywania, z charakterystycznym dla marki designem, doskonale sprawdza się podczas konsumpcji on the go – m.in. podczas dłuższych podróży. Niska kaloryczność Oranżady Hellena to jej kolejny, niewątpliwy, atut.

Wybitna bez cukru – Oranżada Hellena odpowiada na trendy prozdrowotne

Zmniejszenie zawartości cukru odgrywa znaczącą rolę w diecie zabieganych Polaków. Z uwagi na to, że coraz częściej jedzą poza domem, zwracają szczególną uwagę na cechy funkcjonalne większości produktów. Napoje, będące uzupełnieniem wielu posiłków, odgrywają więc istotną rolę w ich codziennym jadłospisie.

Trend prozdrowotny wciąż zyskuje na sile, a Oranżada Hellena ZERO CUKRU doskonale wpisuje się w ten nurt – napój jest idealną alternatywą dla osób dbających o linię i diabetyków.

"Cudze chwalicie, swego nie znacie" – marka ceniona od pokoleń  

Oranżada Hellena znana jest z orzeźwiającego, landrynkowego smaku. Wariant ZERO CUKRU, pomimo zmienionej receptury, zachowuje smak sztandarowego produktu marki, do którego chętnie wracają całe pokolenia Polaków.

Młodzież, dla której polski brand stał się synonimem oferty "na czasie", sięga po różne warianty tego kultowego napoju, a puszka stanowi jedną z najbardziej atrakcyjnych form jego podania. Dlatego też Oranżadę Hellena, w wersji standardowej lub bez cukru, często znajdziemy w szkolnych plecakach lub podręcznych torbach.

BEZ CUKRU – będzie o niej głośno!

Oranżada Hellena ZERO CUKRU, również w wersji impulsowej, będzie intensywnie komunikowana w telewizji, digitalu, radiu, kampaniach OOH, lokowaniu produktów, a także w loteriach i tematycznych eventach towarzyszących akcjom #hellendż.


foto: mat. partnera

Reklama