Wewnętrzny konkurs pracowniczy Tchibo znalazł swoje szczęśliwe zakończenie na ogólnopolskim rynku. W ofercie kawiarnianej Tchibo właśnie pojawiła się nowość – Pop-Latte, której autorką jest Paulina Grzelak ze sklepu Tchibo w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Napój to unikatowe połączenie słodkiego karmelu i smaku słonego popcornu. Wprowadzeniu nowej pozycji do menu towarzyszy kampania marketingowa.
Unikalna receptura, która powstała w ramach wewnętrznego konkursu dla pracowników Tchibo, jest dostępna od połowy marca we wszystkich regularnych sklepach sieci, z ofertą kawiarnianą. Napój przygotowywany jest na bazie spienionego mleka i espresso. Wyróżnia go słodki karmelowy smak z wyrazistą nutą słonego popcornu.
W Tchibo pracownicy mają głos
Autorem zwycięskiej receptury jest Paulina Grzelak, która na co dzień pracuje w sklepie Tchibo w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Wewnętrzny konkurs dla pracowników sklepów własnych Tchibo, w ramach którego chętni opracowywali recepturę na unikalną kawę, wzbudził ogromne zainteresowanie.
W pierwszej fazie reprezentanci lokali z całej Polski walczyli o miejsce w finale, który odbył się w warszawskiej siedzibie Tchibo. Do ścisłego grona liderek oprócz zwyciężczyni awansowały Daria Kołakowska, na co dzień pracująca w sklepie Tchibo w CH Plaza w Toruniu oraz Marlena Pikulska z łódzkiej Manufaktury.
Zainteresowanie konkursem oraz powstałe receptury dowodzą, że w Tchibo pracują prawdziwi pasjonaci kawy, którzy z entuzjazmem angażują się w rozwijanie naszej oferty. Pop-Latte to kolejne wzbogacenie naszego menu o unikalne połączenie smaków, które wyróżnia naszą markę na rynku. Podczas, gdy coffee bary stają się kluczowym punktem lokali Tchibo, tworząc centrum kawowych doświadczeń dla naszych klientów, chcemy aby każdy miłośnik kawy znalazł u nas odpowiednią propozycję.
Jaka jest cena Pop-Latte w Tchibo?
Napój dostępny jest w cenie 21,99 zł lub 19,99 zł dla posiadaczy karty lojalnościowej TchiboCard. Warto podkreślić, że konsumenci mają możliwość zamówienia nowej pozycji także z dodatkiem wybranego napoju roślinnego.
Wprowadzenie nowych pozycji do menu wspierają działania w mediach społecznościowych, za które odpowiada agencja GoldenSubmarine, a także kampania w punktach własnych pod hasłem "Bo lubię niebanalne połączenia".
foto: mat. partnera