Klasyczny ser pleśniowy camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu. Wytwarzany we Francji, zgodnie z przekazywaną od 100 lat z pokolenia na pokolenie serowarską tradycją, harmonijnie łączy kremowe wnętrze z delikatną skórką. Teraz dołączają do niego dwie nowości – jedyne na polskim rynku produkty w posypkach, czyli Valbon Camembert w posypce śródziemnomorskiej oraz Valbon Camembert w posypce z pieprzu, które doskonale sprawdzą się, jako urozmaicenie deski serów.
Zupełna nowość na rynku – ser camembert z posypką
Camembert od Valbon to oryginalny francuski ser, tworzony według receptury mistrza serowarstwa Henriego Hutina z Lacroix-sur-Meuse. Początkowo produkowano go w małej rzemieślniczej manufakturze serów dojrzewających, a obecnie wytwarzany jest w nowoczesnej, ale kontynuującej najlepsze tradycje, wytwórni serów pleśniowych.
Ser ten jest ceniony na całym świecie przede wszystkim za szlachetne gatunki pleśni, które go pokrywają. To właśnie one, dojrzewając, tworzą ich aksamitną skórkę oraz niepowtarzalny smak i zapach.
Sery Valbon są doskonałe na każdą okazję – z chrupiącą bagietką tworzą wyjątkowe śniadanie, a w towarzystwie dodatków idealnie sprawdzą się jako element wytwornej kolacji dla zaproszonych gości. Obecny na rynku od lat Valbon Camembert klasyczny jest jednym z łagodniejszych serów pleśniowych, a jego aksamitna skórka skrywa miękkie, kremowe wnętrze.
Dwie nowości w ofercie marki posiadają unikatowe rozwiązanie – aromatyczną posypkę, którą tworzy mieszanka przypraw, ziół i suszonych warzyw.
- Valbon Camembert w posypce śródziemnomorskiej cechują nuty pomidorów, czosnku i bazylii;
- Valbon Camembert w posypce z kolorowego pieprzu zachwyca delikatną, ale wyczuwalną pikantnością.
Valbon to marka ekspert w swojej kategorii* i klasyka smaku dla koneserów**. asze dwie nowości, czyli Valbon Camembert w posypce śródziemnomorskiej oraz Valbon Camembert w posypce z pieprzu, są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, ponieważ jak pokazują badania***, to właśnie użytkownicy tej kategorii są najbardziej otwarci na nowości produktowe i chcieliby spróbować czegoś innego.
*GFK, Audyt marki, **Experience Institute, Raport z badania jakościowego „Analiza serów pleśniowych”, ***Badanie Category Vision, IQS, czerwiec 2024.
foto: mat. partnera