Lidl testuje nowy kanał komunikacji z klientami

Lidl Polska kontynuuje swoją strategię, wprowadzając nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i dostępności informacji, Lidl Polska uruchomił nowy kanał komunikacji na platformie WhatsApp. Dzięki temu klienci mogą teraz w prosty i szybki sposób uzyskać dostęp do najnowszych gazetek promocyjnych, co stanowi kolejny krok w kierunku zwiększenia komfortu zakupów.

Klienci zawsze znajdują się w centrum naszej uwagi, dlatego nieustannie dbamy o ich komfort. Zależy nam na tym, by każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej wygodna i dostosowana do ich potrzeb. Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, oferując im szybki i łatwy dostęp do najnowszych gazetek.

Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska

Jak dołączyć do grona subskrybentów Lidl Polska na WhatsAppie? 

Aby dostawać informacje od Lidla przez WhatsApp należy wykonać kilka prostych kroków:

  1. Zapis rozpoczynamy wchodząc na stronę klik.
  2. Po otwarciu WhatsAppa, aplikacja otworzy automatyczną wiadomość, którą należy wysłać. 
  3. Wybieramy sklep Lidl, w którym najczęściej robimy zakupy, a następnie potwierdzamy subskrypcję, klikając „Start”. 
  4. Gotowe – od tego momentu najnowsze gazetki będą dostępne bezpośrednio na WhatsAppie! 

foto: mat. redakcji

Reklama