Sieć pizzerii Da Grasso zamierza zmienić podejście do franczyzy i franczyzobiorców na polskim rynku. Pomóc ma w tym nowa oferta dla osób chcących rozpocząć swój biznes w branży gastronomicznej. Sieć zmniejsza próg wejścia biorąc część kosztów na siebie.
"Wiemy, że największym wyzwaniem jest start – często brakuje wiedzy, od czego zacząć, a wysokie koszty mogą stanowić barierę. Dlatego nasza oferta została zaprojektowana tak, by maksymalnie ułatwić ten proces" – mówi o nowej propozycji prezes Da Grasso Magdalena Pirów. Nowa oferta franczyzowa ma wyróżniać się niższym progiem wejścia.
Jak otworzyć pizzerię Da Grasso?
Da Grasso zaprezentowało nową ofertę franczyzową. Jej kluczowymi założeniami ma być wsparcie operacyjne ekspertów oraz niższe koszty potrzebne do rozpoczęcia działalności. Jak podkreśla firma, zaprezentowana oferta to zaledwie początek nowej strategii budowania relacji z potencjalnymi i obecnymi franczyzobiorcami.
Wiemy, że największym wyzwaniem jest start – często brakuje wiedzy, od czego zacząć, a wysokie koszty mogą stanowić barierę. Dlatego nasza oferta została zaprojektowana tak, by maksymalnie ułatwić ten proces i pomóc Franczyzobiorcom zbudować rentowny biznes pod silną marką.
Aby otworzyć własną restaurację Da Grasso w pierwszej kolejności należy wypełnić formularz na stronie sieci. Poza danymi kontaktowymi i miastem, w którym chcemy otworzyć restaurację, należy wpisać tam kwotę planowanej przez nas inwestycji w nowy lokal oraz swoje doświadczenie zawodowe.
Co oferuje Da Grasso nowym franczyzobiorcom?
Aby spełnić założenia nowej oferty franczyzowej, sieć zamierza dofinansować część wyposażenia nowootwieranego lokalu, umożliwić leasing sprzętu oraz zabezpieczenie kaucji za lokal dzięki gwarancji bankowej. Na stronie internetowej Da Grasso zadeklarowało, że "zainwestuje w otwarcie Twojej restauracji do 50% kosztów początkowych". Tyle jeśli chodzi o kwestie finansowe.
Osoba, która zdecyduje się na otwarcie nowego lokalu Da Grasso ma zyskać także stałą opiekę koordynatora ds. franczyzy, wsparcie na każdym etapie np. w rekrutacji pracowników, szkolenia biznesowe i gastronomiczne. "Dzięki temu przedsiębiorcy nie tylko zyskują łatwiejszy dostęp do finansowania, ale także wypracowany know-how i realną pomoc w prowadzeniu restauracji" – zapewnia Mateusz Przygoński, Manager ds. Ekspansji Da Grasso.
Promocja nowego lokalu Da Grasso
Franczyzobiorcy Da Grasso już od pierwszego dnia działalności zyskują dostęp do różnych narzędzi sprzedażowych. Wśród nich znajdują się: zamówienia online poprzez stronę internetową, ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz możliwość skorzystania z ogólnopolskiego Call Center usprawniającego obsługę klientów.
Dodatkowo nowo otwarte lokale otrzymują takie działania marketingowe jak Wielkie Otwarcie, 3-miesięczną kampanię promocyjną na poziomie lokalnym oraz indywidualnie dopasowane działania marketingowe.
foto: mat. prasowe