Od marca rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej Hochland Polska pod hasłem "Uśmiech pochodzi od sera". Komunikacja konsekwentnie skupia się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka.
Hochland kontynuuje kampanię wizerunkową
Marka Hochland, lider na rynku serów, a zarazem prawdziwy "love brand", kontynuuje kampanię wizerunkową. Główny przekaz pozostaje taki sam: istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny i potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Zmieniają się natomiast bohaterowie spotu.
W poprzedniej odsłonie kampanii bohaterami byli aktorzy i reżyser na planie filmowym. Ich miejsce w tegorocznym spocie zastąpi... księżniczka, której towarzyszą damy dworu i rycerz ratujący jej uśmiech. Ich przygody są tłem dla zaprezentowania szerokiego portfolio Hochland, w tym kremowych serów twarogowych (Kanapkowy), wariantów topionych oraz serów żółtych w plastrach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Nowej odsłownie kampanii "Uśmiech pochodzi od sera" towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w mediach obejmująca spoty telewizyjne, obecność w digitalu, sieci kin Helios i Multikino, formy DOOH, które w zabawny sposób wyjaśniają, że za najważniejszymi uśmiechami z kultury, historii i sztuki stoi ser – ser Hochland. Nie zabraknie również znanej z pierwszej odsłony identyfikacji dźwiękowej stworzonej przez agencję MassiveMusic Warsaw. Melodia będzie ta sama, ale jej brzmienie dopasowane zostało do widocznego w spocie dworu królewskiego.
Podobnie, jak przy pierwszej odsłonie, także teraz za koncept kampanii odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
foto: mat. prasowe