Nową osobą na stanowisku Business Development Director w Grupie Blix został Mateusz Dąbrowski. Jak sam zapewnia – w pierwszym roku nie tylko spełni oczekiwania zarządu, ale też je przewyższy. W długofalowej perspektywie będzie zmierzał do przekroczenia 100 mln zł przychodu spółki.
Mateusz Dąbrowski w Grupie Blix
Mateusz Dąbrowski będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy. Ma m.in. rozwinąć nowe kanały i pozyskać strategiczne partnerstwa, a także zaimplementować nowoczesne technologie i narzędzia.
Jego dogłębna znajomość rynku FMCG, retail oraz mediów, a także umiejętność budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami sprawiają, że jest najlepszym wyborem do realizacji strategii sprzedażowej BLIX-a. Ponadto wyróżnia się zdolnością wdrażania innowacyjnych rozwiązań w sprzedaży. To pozwoli nam jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiadać na potrzeby klientów oraz dynamicznie rozwijać swoją ofertę w obszarze mobile marketingu i Retail Media.
Do głównym zadań Mateusza Dąbrowskiego należeć będzie zarządzanie i skalowanie wszystkich działów sprzedaży (FMCG, Retail i Agency), rozwijanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, a także budowanie i umacnianie partnerstw strategicznych.
Jako nowy Business Development Director będzie także nadzorował procesy sprzedażowe, wdrażając innowacyjne rozwiązania i ekspansję oferty Grupy BLIX w segmencie Retail Media. Ma zbudować jej pozycję jako kluczowego partnera dla marek i sieci handlowych, szczególnie w kontekście dynamicznie rosnącego rynku digitalizacji sprzedaży detalicznej.
W krótkoterminowej perspektywie Mateusz ma wzmocnić relacje z naszymi kluczowymi klientami i zwiększyć zaangażowanie głównych partnerów biznesowych w obszarze mobile marketingu i Retail Media. Natomiast jego długoterminowym celem będzie rozszerzenie naszych działań poprzez rozwój nowych kanałów sprzedaży i strategicznych partnerstw.
W pierwszej kolejności Dąbrowski ma rozpracować dotychczasowe czynniki sukcesu. W następnej kolejności Mateusz Dąbrowski zamierza zaprosić do współpracy te firmy, które jeszcze nie miały okazji wypróbować rozwiązań Grupy BLIX. W długofalowej perspektywie będzie zmierzał do przekroczenia 100 mln zł przychodu spółki.
Decyzja o dołączeniu do Grupy BLIX była dla mnie naturalnym krokiem w karierze. Imponuje mi, że jej rozwój polega na współtworzeniu sukcesu sprzedażowego swoich klientów.
foto: Mateusz Dąbrowski, nowy Business Development Director w Grupie Blix (mat. prasowe)