Carrefour rozszerzył asortyment produktów pod marką Simpl, w ramach której oferowane są najczęściej kupowane przez klientów artykuły pierwszej potrzeby w najniższych cenach w danej kategorii. Obecnie dostępnych ma być już ponad 330 takich produktów.
Carrefour powiększa półkę z najtańszymi produktami
Powiększenie asortymentu detalista uzasadnia rosnącymi kosztami życia, z którymi zmagać mają się Polacy. W komunikacie dotyczącym rozszerzenia półki produktów Simpl Carrefour przytacza dane opublikowane przez GUS, zgodnie z którymi inflacja w styczniu 2025 roku wyniosła 5,3% rok do roku.
"Coraz wyższa inflacja skłania Polaków do poszukiwania bardziej ekonomicznych rozwiązań, także podczas zakupów spożywczych. Jak pokazują analizy sprzedażowe sieci Carrefour Polska, coraz częściej w koszykach Polaków lądują produkty marek własnych, a u konsumentów najbardziej wrażliwych, tzw. produkty pierwszocenowe" – komentuje Carrefour.
Detalista inwestuje w marki własne
Marki własne to rodzaj asortyment, który początkowo może kojarzyć się z dyskontami. To one zapoczątkowały bowiem masowe wprowadzanie produktów pod markami dostępnymi wyłącznie w danej sieci. Obecnie znacznie się to zmienia. W marki własne inwestują także inne formaty sklepów, w tym Carrefour.
Jak informuje detalista, marki Simpl oraz Simpl Choice, które są dostępne w Carrefour na wyłączność, przy dobrej jakości produktów, oferują najniższe ceny w danej kategorii asortymentowej. Obecnie szerokość tej półki to już 330 produktów, w tym m.in. świeże owoce i warzywa, nabiał, olej, cukier, produkty sypkie, napoje, dania gotowe, a także kosmetyki i artykuły z działu z chemią gospodarczą.
W ostatnim czasie Carrefour poszerzył ich wybór o kolejnych 20 nowych produktów, w tym pakowane jabłka i gruszki, pizzę mrożoną oraz różnego rodzaju produkty chemii domowej.
W sklepach Carrefour oferujemy klientom łącznie nawet 50 000 różnych produktów, czyli nawet 15 razy więcej niż w klasycznym dyskoncie.
foto: mat. prasowe