Wojna cenowa na pączki ruszyła. Lidl i Biedronka ścigają się o najniższą cenę

Wojna cenowa na pączki ruszyła. Lidl i Biedronka ścigają się o najniższą cenę

Bitwę pomiędzy Lidlem i Biedronką, której celem jest zaproponowanie najniższej ceny pączka, możemy uznać za rozpoczętą. W poniedziałkowych gazetkach promocyjnych dwóch konkurentów z okazji zbliżającego się tłustego czwartku zaprezentowało swoje oferty na słodkie wypieki. Początkowo w rywalizacji na najniższą cenę pączka prowadziła Biedronka. Zmieniło się to jednak już po kilku godzinach. Gdzie obecnie możemy kupić najtańszego pączka? Zapraszamy do wspólnego obserwowania tegorocznej wojny cenowej na pączki toczącej się pomiędzy Biedronką i Lidlem.

Wojna cenowa na pączki

Tłusty czwartek jest jedną z kilku okazji w roku, przy której Biedronka i Lidl licytują się o to, która sieć jest najtańsza. Na tym polu elementem marketingowej nagonki są oczywiście pączki. Obydwie sieci chcą zaproponować tego dnia najniższą cenę za słodki wypiek, po który wiele Polek i Polaków wytrwale czeka w długim kolejkach pod cukierniami.

Nauczeni ubiegłorocznymi wydarzeniami związanymi z tym świętem, możemy być pewni, że punkt kulminacyjny wojny cenowej pomiędzy sieciami nastąpi w tłusty czwartek, a więc 27 lutego 2025. W ubiegłym roku zarówno Biedronka, jak i Lidl zmieniały tego dnia cenę najtańszych pączków kilkukrotnie

Nadążenie za aktualnymi cenami graniczyło momentami z cudem – w pewnym momencie cena pączków w Biedronce spadła do 18 groszy za sztukę przy zakupie 24 pączków. W Lidlu wyniosła 19 groszy za pączka przy zakupie 24. Jak to wygląda w 2025 roku?

Biedronka vs Lidl. Gdzie pączki są najtańsze w 2025 roku?

Tegoroczne obchody tłustego czwartku zapowiadają się jeszcze bardziej konkurencyjne. Walka o najniższą cenę pączka rozpoczęła się bowiem już w poniedziałek 24 lutego. Początkowo wygrywała w niej Biedronka, która w gazetce promocyjnej zaoferowała pączki z marmoladą w cenie 79 groszy za sztukę przy zakupie 6. Prędko jednak ceną dorównał do niej Lidl.

Jeszcze o poranku 24 lutego w gazetce promocyjnej Lidla widniała cena 89 groszy za pączka wieloowocowego przy zakupie 6 sztuk. Zmieniło się to już po kilku godzinach. Obecnie sieć oferuje ten słodki wypiek w cenie 79 groszy za sztukę przy zakupie 6.

Kulminacja dopiero przed nami

Choć już teraz obydwie sieci starają się oferować najniższą cenę pączka, to kulminacji tych marketingowych działań możemy spodziewać się w najbliższy czwartek. W ubiegłym roku Biedronka i Lidl nie tylko licytowały się o najniższą cenę pączków, ale nawet w pewnym momencie – oferowały słodkie wypieki za darmo. Zapoczątkował to wtedy Lidl.

Sieć chciała w ten sposób wykorzystać wypieki, które w wyniku błędu po stronie dostawcy w ofercie dostępne były jako pozycja "idealna dla wegan". Nie trzeba było jednak długo czekać na odpowiedź Biedronki, która zaczęła oferować darmowe 12 pączków przy zakupach za minimum 149 zł. Co czeka nas w 2025 roku? Wiele wskazuje na to, że rywalizacja pomiędzy sieciami może być tak samo, albo i jeszcze bardziej, zażarta. Będziemy się jej bacznie przyglądać. Zapraszamy do wspólnego obserwowania.


foto: mat. redakcji/flaticon(​vectorsmarket15)

Reklama