"W pierwszym, drugim, trzecim i czwartym kwartale 2024 roku obroty Lidl Polska rozwijały się znacznie szybciej niż obroty największej konkurencji. W czwartym kwartale 2024 roku Lidl Polska osiągnął ponad 7-procentowy wzrost obrotu porównywalnego like4like" – informuje w oficjalnym komunikacie należąca do Grupy Schwarz sieć.
Lidl tradycyjnie już chwali się wynikami "lepszymi od konkurencji"
Informacja o wzroście sprzedaży porównywalnej Lidl Polska opatrzona porównaniem wyników sieci do konkurencji staje się już tradycją. Podobnym komunikatem detalista podzielił się z mediami także po zakończeniu dwóch pierwszych kwartałów 2024 roku, a następnie w ostatnim kwartale 2024 roku.
Za każdym razem obroty Lidl Polska rozwijały szybciej "niż obroty głównego konkurenta". W jednym z komunikatów sieć zdecydowała się na bezpośrednie porównanie. "Lidl Polska osiągnął ponad 2-procentowy wzrost obrotu porównywalnego like4like, podczas gdy Biedronka zanotowała spadek o 4,60%" – skwitowała wyniki za okres od czwartego kwartału 2023 do drugiego kwartały 2024 sieć.
2024 rok w Lidl Polska
Najnowszy komunikat dotyczący wyników finansowych Lidl Polska opublikował w sobotę 15 lutego 2025 roku. Odnosi się on do czwartego kwartału 2024 roku, kiedy to detalista odnotował ponad 7% wzrost obrotu porównywalnego like4like. Dla porównania, we wcześniejszym okresie, czyli w trzecim kwartale 2024 wzrost ten wyniósł 5%.
"Jesteśmy dumni, że przez cztery kolejne kwartały 2024 roku obroty Lidl Polska nieustannie się rozwijały, a nasz obrót porównywalny like4like stale rósł. Nasze wyniki finansowe potwierdzają, że obrana przez nas strategia oferowania niskich, równych cen i budowania zaufania klientów okazała się skuteczna" – komentuje Michał Nowaczyk, CFO Lidl Polska.
Lidl Polska działa na polskim rynku od 22 lat. Obecnie spółka jest 9. największą pod względem przychodów firmą w Polsce. Posiada ponad 900 sklepów ulokowanych w całym kraju.
foto: Michał Nowaczyk, CFO Lidl Polska (mat. prasowe)