Żabka tworzy własne centrum usług. W aplikacji kupimy bilety, a nawet zamówimy taxi

Żabka tworzy własne centrum usług. W aplikacji kupimy bilety, a nawet zamówimy taxi

Bycie "tylko" siecią sklepów już od dawna nie wystarcza Żabce. Po gastronomicznej rewolucji, Grupa Żabka wprowadza kolejną usługę wkraczając w zupełnie nowy obszar. Od teraz użytkownicy aplikacji Żappka będą mogli zamówić za jej pośrednictwem przejazd taksówką oraz kupić bilety na komunikację miejską. 

Grupa Żabka już od dłuższego czasu rozwija aplikację Żappka. Podobnie jak w sklepach sieci pojawiają się nowe usługi, tak w aplikacji aż roi się od kolejnych funkcjonalności. Do takich rozwiązań jak oferta cateringu dietetycznego czy wymiana żabkowej waluty, jaką są żappsy, na produkty w sklepie, dołączyła zupełna nowość. 

Jako lider wyznaczający trendy w branży retail, niedawno wynieśliśmy naszą aplikację na wyższy poziom. Dzięki współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami – wpisującej się w rozwój naszego ekosystemu wspólnych korzyści dla użytkowników – nasi klienci zyskują coraz szerszą dostępność ciekawych ofert. Teraz, chcąc jeszcze bardziej rozwinąć potencjał Żappki i oszczędzać czas naszych klientów, postawiliśmy na nowe funkcjonalności, takie jak zakup biletów komunikacji miejskiej czy możliwość zamówienia taksówki.

Łukasz Gawęda, dyrektor ds. superaplikacji w Żabka Polska

Bilety na komunikację miejską w Żappce

Przez wiele lat miejscem, w którym kupowało się bilety na komunikację miejską były kioski. Po tym przyszedł czas na automaty biletowy, a chwilę później – dedykowane aplikacje mobilne. Swój udział w tym obszarze chce mieć także sieć sklepów Żabka. W aplikacji Żappka pojawiła się nowa funkcjonalność.

Dzięki współpracy z mPay, użytkownicy aplikacji Żappka mogą za jej pośrednictwem kupić bilety na komunikację miejską. Wystarczy, że wybiorą w sekcji Bilety miasto, w którym będą podróżować, oraz metodę płatności i zapłacą za bilet, a następnie wykonają kolejne podane kroki, aby bilet był ważny.

Poza możliwością zakupu, Żappka oferuje też wartość dodaną. Tak jak w przypadku wielu innych mobilnych i stacjonarnych usług Żabki, każda osoba, która zdecyduje się na zakup biletu miejskiej komunikacji, otrzyma żappsy. Będzie je mogła wykorzystać w apce lub – dzięki przelewom – podzielić się nimi z innym użytkownikiem.

Jak zamówić taxi w Żappce?

Kolejną funkcjonalnością, która w lutym pojawiła się w aplikacji Żappka jest zamawianie taxi. Usługa działa dzięki współpracy z FREENOW. Przejazdy z Żappką dostępne są we wszystkich 25 polskich miastach, w których operuje FREENOW, a nowa funkcjonalność będzie udostępniana grupom użytkowników etapowo, w ciągu najbliższych tygodni.

Aby wyruszyć w komfortową podroż, nie trzeba mieć konta w aplikacji FREENOW, a taxi zamawia się bezpośrednio w Żappce. Wystarczy wejść w niej w sekcję Przejazdy, przejść przez szybki proces zamówienia taksówki, wybrać metodę płatności i oczywiście zgarnąć żappsy, które wykorzystać można np. do obniżenia ceny kolejnego przejazdu. 


foto: stockadobe(U. J. Alexander)

Reklama