Nowa odsłona kampanii marki Lubella. Działania wesprze loteria konsumencka

Nowa odsłona kampanii marki Lubella. Działania wesprze loteria konsumencka

Loteria Lubelli to jeden z elementów kolejnej już odsłony kampanii marki. W ramach działań przebiegających pod hasłem "Gotuj w domu jak w restauracji" producent zachęca do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu. Pomóc mogą w tym nagrody, które oferuje w ramach loterii.

Lubella promuje gotowanie w domu

Celem kampanii jest stworzenie największej sieci domowych restauracji, które udowodnią, że gotowanie w domu może być nie tylko proste i ekonomiczne, ale również pełne smaku i przyjemności. Dzięki Lubelli każdy może poczuć się jak szef kuchni we własnym domu.

Loteria trwa do 28 marca 2025 roku i jest szeroko promowana w różnych mediach, m.in. w telewizji, YouTube, Meta (Facebook i Instagram), VOD, Listonic, a także za pomocą banerów reklamowych oraz materiałów POS i specjalnych naklejek na opakowaniach makaronów Lubella.

Loteria Lubella 2025. Jak wziąć udział?

Lubella po raz kolejny inspiruje do gotowania w domu, pokazując, że domowe posiłki również mogą smakować i wyglądać jak z najlepszej restauracji – a przy tym być tańsze i prostsze do przygotowania. Kontynuacją zeszłorocznej kampanii "Gotuj w domu jak w restauracji" jest wielka loteria Lubelli.

Co tydzień można wygrać Thermomix TM6 i spersonalizowany neon do domowej restauracji lub jedną z 35 kart podarunkowych RTV Euro AGD o wartości 500 zł, a nagroda główna to aż 100 000 zł.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dwa dowolne makarony Lubella, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie restauracjalubella.pl. Każdy zgłoszony paragon to kolejna domowa restauracja Lubelli i dodatkowa szansa na wygraną.


foto: mat. prasowe

Reklama