Początek roku często bywa czasem wielu zmian. Nie inaczej jest w polskim oddziale Auchan, który właśnie poinformował o nowej osobie na stanowisku dyrektorki marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem. Od 20 stycznia 2025 roku funkcję tę objęła Aleksandra Sianecka, która przez ostatnie dwa lata pracowała w agencji Gutenberg Poland.
Nowa dyrektorka markeitngu w Auchan Polska
Jako dyrektorka marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem Auchan Polska Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.
Jak sama przyznaje, jest otwarta na nowe wyzwania. "Bazując na długoletnim doświadczeniu wiem, jak dobrze rozwijana marka oraz profesjonalnie skoordynowana komunikacja w różnych kanałach, pozwalają na osiągnięcie spójnego i efektywnego przekazu, który buduje wiarygodność w oczach Klienta. Auchan to silny gracz na naszym rynku i z pełnym zaangażowaniem podejmuję nowe obowiązki, mając świadomość ich wpływu na umacnianie pozycji i reputacji naszej marki" – mówi Aleksandra Sianecka.