Eurocash wykorzysta lokalność w nowej strategii. Zainwestuje w "Moje Sklepy" 40 mln

Eurocash wykorzysta lokalność w nowej strategii. Zainwestuje w "Moje Sklepy" 40 mln

Grupa Eurocash ogłosiła nową strategię rozwoju dla sieci partnerskich ABC, Groszek i Euro Sklep działających pod marką parasolową "Moje Sklepy". Firma zamierza przeznaczyć na inwestycje w te szyldy 40 mln zł.

Odświeżony wizerunek sklepów i aplikacja

Nowa strategia sieci partnerskich obejmuje pięć kluczowych aspektów. Z jednej strony Eurocash zamierza odświeżyć branding poszczególnych sieci, utrzymując przy tym spójną identyfikację wizualną marki parasolowej "Moje Sklepy". Spółka zainwestuje też w witrynowe ekrany LED, na których wyświetlane będą treści promocyjne. 

  • Do końca 2025 roku Eurocash zamierza zmodernizować 4 tysiące sklepów. 

Z drugiej strony Eurocash jako priorytet stawia rozwój aplikacji mobilnej "Moje Sklepy". Narzędzie ma stać się sercem budowania relacji z klientami. W aplikacji pojawią się stories, kupony, loterie oraz inne mechanizmy lojalnościowe, których celem jest zwiększenie atrakcyjności narzędzia zwłaszcza wśród młodszych klientów. 

  • Do końca 2025 roku Eurocash chce, aby program "Moje Sklepy" pozyskał milion użytkowników.

Kolejnym elementem nowej strategii "Moich Sklepów" jest rezygnacja z tradycyjnych gazetek promocyjnych w wersji papierowej. W ich miejsce wprowadzane są cyfrowe nośniki treści – zarówno na ekranach LED w sklepach, jak i w aplikacjach mobilnych. 

Nowa strategia jest krokiem milowym w rozwoju naszych sieci partnerskich. Z jednej strony pozwala nam na budowanie spójnego wizerunku marki parasolowej "Moje Sklepy", a z drugiej – daje możliwość zachowania unikalnego, lokalnego charakteru każdego sklepu.

Dominik Kasperek, dyrektor generalny Eurocash Sieci Partnerskich

Lokalność w centrum komunikacji

Świat cyfrowy stanie się dla Eurocashu ważnym punktem styku z klientami w ramach kampanii reklamowych. Kompleksowa strategia komunikacji sieci obejmie media tradycyjne, internet oraz media społecznościowe, docierając zarówno do dotychczasowych klientów, jak i młodszego pokolenia. Ważnym elementem będzie współpraca z influencerami, którzy pomogą budować modę na zakupy w lokalnych sklepach.

Strategia zakłada także dostosowanie formatów sklepów do lokalnych potrzeb konsumentów oraz różnych modeli biznesowych. Podział na "Małe lokalne sklepy" oraz "Duże lokalne sklepy", a w związku z tym wprowadzenie zróżnicowanych promocji, umożliwi lepsze dopasowanie oferty asortymentowej, a z perspektywy franczyzobiorcy – skuteczniejsze zarządzanie biznesem oraz efektywniejszą egzekucję promocji. 

Strategia "Nasz klient, nasz fan" to największa inwestycja w historii Eurocash Sieci Partnerskich, z budżetem wynoszącym 40 mln zł. Pierwsze efekty zmian mają być widoczne już w maju 2025 roku.


foto: mat. prasowe

Reklama