Syn gwiazdy kina z zamkiem na głowie. Marketerzy szybko podchwycili pomysł

Syn gwiazdy kina z zamkiem na głowie. Marketerzy szybko podchwycili pomysł

Marketingowcy momentalnie odpowiedzieli na zaskakującą stylizację, w której Jaden Smith pokazał się podczas tegorocznej Gali Grammy. Syn Willa Smitha założył bowiem na głowę... zamek. Kapelusz o wartości 4500 euro przykuł uwagę wielu obserwatorów. Sieć sklepów Aldi wyszła z nieco tańszą propozycją.

Aldi odpowiada na kapelusz Jadena Smitha

"Podczas gdy awangardowy dodatek Smitha wczoraj wieczorem przykuł uwagę i wywołał zamieszanie w mediach społecznościowych, jego tania wersja ze sklepu Aldi dowodzi, że nie trzeba mieć budżetu gwiazdy, aby zrobić królewskie wejście" – kontruje brytyjski oddział sieci sklepów Aldi, który do stworzenia unikalnej kreacji wykorzystał... domek dla lalek.

Sieć sklepów nie poszła na półśrodki prezentując kreację rodem z Gali Grammy. Dla podkreślenia wagi stylizacji w głównej alejce sklepowej rozłożono czerwony dywan. "Nasza środkowa alejka po raz kolejny udowadnia, że ​​jest najlepszym miejscem do obserwowania trendów" – skomentował rzecznik prasowy sieci. 

Zdjęcia z pokazu Aldi zostały udostępnione w mediach społecznościowych brytyjskiego oddziału sieci. Wpis wywołał ponad 173 tysiące reakcji. "Uważam, że wygraliście dzisiaj internet!", "Aldi ubrał to lepiej" – komentują pod wpisem internauci. 

Real time marketing w praktyce

Przyciągającą masę komentarzy stylizację Jadena Smitha Aldi wykorzystał drewniany zamek jako kapelusz promując jednocześnie szerokość asortymentu dostępnego w ramach oferty "Specialbuys" w sklepach sieci. "(...) klienci mogą poczuć się jak na czerwonym dywanie, płacąc ułamek ceny oferowanej przez projektantów" – komentuje detalista.

Odpowiedź sieci sklepów Aldi na stylizację aktora nastąpiła momentalnie. Jest to przykład działań wpisujących się w założenia real-time marketingu, który zakłada szybką reakcję na bieżące wydarzenia. 

Gala Grammy 2025 odbyła się w niedzielę 2 lutego w Los Angeles. Podczas wydarzenia wręczono nagrody w kształcie złotych gramofonów będące jednym z najważniejszych wyróżnień w świecie muzyki. Gala ta jest także miejscem, w którym szczególną uwagę mediów przykuwają stylizacje zaproszonych gości. Nie inaczej było w 2025 roku. 


foto: mat. prasowe

Reklama