Trwa kampania promująca zielone herbaty Big-Active. Obejmuje ona wybrane stacje telewizyjne oraz kanały digital. Jej hasło – "Najwięcej przyjemności w jednej torebce", a także dynamiczna, zmysłowa i zaskakująca forma spotu zachęcają do odkrywania wyjątkowych walorów zielonych herbat Big-Active.
Herbaty Big-Active
Marka Big-Active łączy w sobie innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. Jest znana z tworzenia unikalnych wariantów, cieszących się ogromną popularnością wśród wymagających, świadomych i otwartych na nowe doznania smakowe konsumentek.
Zielone herbaty Big-Active to starannie dobrane kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i kolorowych płatków kwiatów. Ich wyjątkowy aromat i głęboki smak zamknięte są w przezroczystych torebkach, dzięki czemu można w pełni dostrzec i docenić ich najwyższą jakość. To napar, który pozwala nie tylko cieszyć się chwilą relaksu każdego dnia, ale też odkryć nowy wymiar przyjemności.
Unikalne cechy zielonych herbat Big-Active stały się inspiracją do stworzenia kampanijnego video.
Kampania obejmuje wszystkie kluczowe stacje tematyczne TVN i Polsat, a także media online – VOD, YouTube, TV Advance.
foto: mat. prasowe