Herbaty Big-Active w centrum kampanii Herbapolu

Trwa kampania promująca zielone herbaty Big-Active. Obejmuje ona wybrane stacje telewizyjne oraz kanały digital. Jej hasło – "Najwięcej przyjemności w jednej torebce", a także dynamiczna, zmysłowa i zaskakująca forma spotu zachęcają do odkrywania wyjątkowych walorów zielonych herbat Big-Active.

Herbaty Big-Active

Marka Big-Active łączy w sobie innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. Jest znana z tworzenia unikalnych wariantów, cieszących się ogromną popularnością wśród wymagających, świadomych i otwartych na nowe doznania smakowe konsumentek.

Zielone herbaty Big-Active to starannie dobrane kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i kolorowych płatków kwiatów. Ich wyjątkowy aromat i głęboki smak zamknięte są w przezroczystych torebkach, dzięki czemu można w pełni dostrzec i docenić ich najwyższą jakość. To napar, który pozwala nie tylko cieszyć się chwilą relaksu każdego dnia, ale też odkryć nowy wymiar przyjemności.

Unikalne cechy zielonych herbat Big-Active stały się inspiracją do stworzenia kampanijnego video.

Nasz spot jest równie wyjątkowy jak nasze produkty. Jego niezwykła forma w nowoczesny, wysmakowany wizualnie i sensualny sposób wyraża głębię doznań, płynących z każdej filiżanki zielonej herbaty Big-Active. Pokazujemy, jak nasze herbaty ożywiają zmysły i przenoszą w świat pełen smaków, aromatów i barw.

Agnieszka Michalak, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A.

Kampania obejmuje wszystkie kluczowe stacje tematyczne TVN i Polsat, a także media online – VOD, YouTube, TV Advance.


foto: mat. prasowe

Reklama