Należąca do Kraft Heinz marka Pudliszki zapowiada mocne wejście w 2025 rok. Czas ten ma upłynąć pod znakiem zmian identyfikacji i rozszerzania portfolio. Producent zdradził, ile nowych produktów czeka w kolejce na wdrożenie na polskim rynku.
Nowe produkty od marki Pudliszki
W nadchodzących miesiącach Kraft Heinz pod marką Pudliszki planuje wprowadzić łącznie 16 nowości produktowych. Jak zapewnia producent, mowa o artykułach "łączących w sobie popularne wśród Polaków smaki i najwyższą jakość składników, które sprostają rosnącym wymaganiom konsumentów". W ten sposób marka zamierza dostosować swoje portfolio do młodszego pokolenia. Na tym jednak nie koniec.
Nowa identyfikacja marki Pudliszki
2025 rok będzie dla marki Pudliszki czasem sporych zmian. Jak informuje dyrektor zarządzający Kraft Heinz Adam Imielski, zmianie ulega także identyfikacja wizualna Pudliszek. "(...) zwiększymy widoczność naszych produktów na sklepowych półkach" – zapowiada.
Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana tak, aby wzmocnić ubiegłoroczny przekaz marki skupiający się na pokazywaniu autentycznego życia. Opiera się ona na pogodnym, swobodnym i serdecznym języku komunikacji, a także na podkreślaniu apetyczności i autentyczności.
Odświeżone zostało także logo. Przeszło ono subtelne modyfikacje: zrezygnowano między innymi z gradientu na rzecz czerwieni przypominającej kolor pomidorów. Zmiany są już widoczne na ketchupach czy daniach gotowych w tackach, a sukcesywnie będą pojawiać się na kolejnych opakowaniach.
Nowe wersje opakowań będą stopniowo zastępować dotychczasowe. Jak zapowiada producent, pierwsze zmiany powinny być już widoczne na pólkach sklepowych. Mowa o ketchupach i daniach gotowych w tackach.
foto: mat. prasowe