Alkohole o zerowej lub obniżonej zawartości procentów to kierunek przemian, który coraz wyraźniej staje się widoczny na sklepowych półkach. Istotne działanie w tej kwestii właśnie wykonała sieć Carrefour. Detalista właśnie poinformował o stworzeniu nowego konceptu w sklepach. Jego oferta będzie skupiona wokół napojów imitujących popularne alkohole.
Alkohole 0% w Carrefour
Carrefour gwarantuje, że każdy jej super- i hipermarket będzie dysponował stałą ofertą ponad 50 różnych produktów bezalkoholowych, a wybrane hipermarkety rozszerzą ten asortyment nawet do ponad 70 pozycji.
W nowym koncepcie Carrefoura, klienci znajdą napoje imitujące popularne alkohole, takie jak: whisky, gin, rum, tequila, likiery i aperitify, gotowe drinki, a także bogaty wybór win tradycyjnych i musujących.
Produkty bezalkoholowe zyskały w Carrefour status "kategorii wyróżnikowej". Co to oznacza? Piotr Lubiewa-Wieleżyński z Carrefour wyjaśnia, że firma będzie rozwijać ten koncept poprzez wprowadzenie do oferty nowych produktów, a także wzmacniać działania promocyjne w tym obszarze, aby dalej budować wizerunek sieci z najszerszym wyborem na rynku.
Oferta obejmująca ponad 70 produktów skierowana jest do osób pełnoletnich i dostępna jest we wszystkich 200 hiper- i supermarketach sieci w Polsce.
foto: mat. prasowe