Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie oferowane przez sieć sklepów, które ma pozwolić reklamodawcom na docieranie do odbiorców codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Żabka uruchomiła już ponad 1500 cyfrowych nośników. Kampanie będą mogły być prowadzone ogólnopolsko i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.
Retail media w wykonaniu Żabki
Retail media to znana na całym świecie technika marketingowa, oparta na nośnikach digitalowych umiejscowionych bezpośrednio w miejscach zakupów, również tych fizycznych. Mechanizm Żabka Ads polega na opracowaniu przez zespół Żabki rekomendacji dla partnerów, w celu efektywnego dotarcia do konsumentów danej kategorii.
Rekomendacje są przygotowywane przede wszystkim na podstawie skonsolidowanych i w pełni zanonimizowanych danych sprzedażowych, pochodzących z ponad 11 000 sklepów. Wspierająco, statystyki z aplikacji Żappka dostarczają ogólnej wiedzy na temat struktury grupy klientów pod kątem demografii czy preferowanej pory zakupów, natomiast są one zawsze zagregowane, a dostęp do nich regulują zgody samych użytkowników.
Za sprawą Żabka Ads klient ma mieć dodatkową możliwość uzyskania większej liczby informacji o samym produkcie będąc przy sklepowej półce – poznać jego historię, dowiedzieć się o nowych wariantach smakowych czy skorzystać z promocji i zniżek, które są lepiej dostosowane do jego potrzeb.
foto: mat. prasowe