Żabka stanowczo wchodzi w retail media. Zaczyna od 1500 ekranów

Żabka stanowczo wchodzi w retail media. Zaczyna od 1500 ekranów

Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie oferowane przez sieć sklepów, które ma pozwolić reklamodawcom na docieranie do odbiorców codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Żabka uruchomiła już ponad 1500 cyfrowych nośników. Kampanie będą mogły być prowadzone ogólnopolsko i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.

Retail media w wykonaniu Żabki

Retail media to znana na całym świecie technika marketingowa, oparta na nośnikach digitalowych umiejscowionych bezpośrednio w miejscach zakupów, również tych fizycznych. Mechanizm Żabka Ads polega na opracowaniu przez zespół Żabki rekomendacji dla partnerów, w celu efektywnego dotarcia do konsumentów danej kategorii.

Rekomendacje są przygotowywane przede wszystkim na podstawie skonsolidowanych i w pełni zanonimizowanych danych sprzedażowych, pochodzących z ponad 11 000 sklepów. Wspierająco, statystyki z aplikacji Żappka dostarczają ogólnej wiedzy na temat struktury grupy klientów pod kątem demografii czy preferowanej pory zakupów, natomiast są one zawsze zagregowane, a dostęp do nich regulują zgody samych użytkowników.

Dzięki Żabka Ads oferujemy reklamodawcom możliwość zwiększenia skuteczności kampanii wspierających wprowadzenie na rynek nowych produktów, aktywacji promocyjnych, a także kampanii storytellingowych przy półce sklepowej. Żabka Ads może być również atrakcyjną formą promocji dla firm spoza sektora FMCG, takich jak np. platformy streamingowe.

Paweł Grabowski, Head of Żabka Nano and unmanned solutions

Za sprawą Żabka Ads klient ma mieć dodatkową możliwość uzyskania większej liczby informacji o samym produkcie będąc przy sklepowej półce – poznać jego historię, dowiedzieć się o nowych wariantach smakowych czy skorzystać z promocji i zniżek, które są lepiej dostosowane do jego potrzeb.


foto: mat. prasowe

Reklama