Rozwój zwieńczony sklepem nr 3000 w obliczu trudnej sytuacji rynkowej, innowacje podczas targów, ambitne plany na kolejne miesiące oraz wsparcie franczyzobiorców dotkniętych powodzią – Rabat Detal podsumowuje 2024 rok.
Miniony rok w Rabat Detal stał pod znakiem osiągnięcia kolejnego kamienia milowego – w połowie marca sieć ogłosiła otwarcie swojego 3000 sklepu.
Rok 2024 Rabat Detal zamknął z wynikiem 3132 działających sklepów, plasując się w czołówce największych polskich sieci franczyzowych.
Targi dla franczyzobiorców
Jak co roku, sieć Rabat Detal zorganizowała dwie edycje targów dla swoich franczyzobiorców. Po raz pierwszy zaprezentowana została specjalna aplikacja targowa, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem zarówno poprzez uczestników targów, jak i zaproszonych producentów. Głównym celem aplikacji było zachęcenie jej użytkowników do tzw. „grywalizacji”. Franczyzobiorcy, którzy zebrali najwięcej punktów za dokonane zakupy, otrzymali atrakcyjne nagrody.
Pomoc dla powodzian
Kilka dni po zakończeniu wrześniowej edycji targów Rabat Detal, Polskę nawiedziła fala powodzi, szczególne spustoszenie siejąc na terenach dolnego oraz górnego Śląska. Franczyzobiorcy Rabatu otrzymali szeroką pomoc, począwszy od wsparcia przy pracach nad usuwaniem szkód powodzi, a na wsparciu finansowych i sprzętowym kończąc.
W kolejnych miesiącach sieć planuje dalsze zacieśnianie współpracy z franczyzobiorcami. Rabat Detal inwestuje również w rozwój narzędzi wspierających siły sprzedażowe, takich jak systemy SFA z możliwością analizy obrazu, których celem jest usprawnienie wizyt koordynatorów na sklepach oraz uproszczenie procesu raportowania, istotnego szczególnie we współpracy z producentami.
W całym 2024 roku Grupa Kapitałowa Specjał (Rabat Detal, Nasz Sklep, Livio) powiększyła się o 788 sklepów, co daje łączną liczbę 13 597 aktualnie działających placówek handlowych.