Unilever ogłosił sprzedaż niemieckiej linii sosów pomidorowych Knorr włoskiej firmie Casalasco. Transakcja obejmuje linie dwóch produktów, które od 1 marca 2025 roku przejdą pod zarządzanie Casalasco. Przez okres dwunastu miesięcy nabywca będzie mógł nadal używać marki Knorr na tych produktach.
Unilever sprzedaje kolejną linię produktów
To już kolejna część biznesu, o której sprzedaży zdecydował Unilever. W ostatnim kwartale 2024 roku gigant rynku FMCG pozbył się swojej wegetariańskiej marki The Vegetarian Butcher. W ten sposób firma realizuje strategię, w ramach której zamierza skupić się na 30 przynoszących największy obrót markach. O najnowszej transakcji, której przedmiotem są sosy pod marką Knorr, donosi Retail Detail.
Nowym nabywcą linii sosów Knorr zostanie Casalasco, producent znany z marek takich jak Pomì i De Rica, który osiągnął w 2023 roku przychody w wysokości 630 mln euro. Dystrybucją produktów w Niemczech zajmie się Hengstenberg, lider w segmencie przetworów pomidorowych z marką Oro di Parma. Transakcja nie obejmuje klientów biznesowych obsługiwanych przez Unilever Food Solutions.
foto: stockadobe(JHVEPhoto)